Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:40:36 GMT

آب شدن ۲ میلیارد تن از یخ‌های گرینلند در یک روز

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۷۳۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 19 MB

کد خبر 4642439 محمد خضریان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: قطب شمال حفظ محیط زیست یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر در آمادگی کامل قرار دارند

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان بوشهر همواره یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور در ایام نوروز بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود شاهد ورود حجم بالای مسافران نوروزی به استان باشیم.

وی از آماده‌باش همه مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر در این ایام خبر داد و اضافه کرد: به منظور ارائه بهترین خدمات در این ایام، همه ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی به‌کارگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا نشست‌های متعددی برای هماهنگی ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر برگزار شده و شاهد همراهی و تعامل خوبی هستیم.

وی تاکید کرد: تلاش داریم که طاز هرگونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی جلوگیری شود.

کد خبر 6058629

دیگر خبرها