Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تصمیم شورای مدیریت بحران خبر داد و گفت: بنابر این تصمیم ساعات کاری اداره های استان البرز از ابتدای تیرماه سال جاری تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی درویش پور» از تصمیم شورای مدیریت بحران خبر داد و گفت: بنابر این تصمیم ساعات کاری اداره های استان البرز از ابتدای تیرماه سال جاری تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: در جریان این تصمیم ساعات اداری دستگاه های اجرایی و دولتی استان البرز از ساعت ۶ و نیم تا ۱۳ و نیم تغییر کرد.

 

وی توضیح داد: این تصمیم برمبنای تصمیم اخیر شورای مدیریت بحران متناسب با شدت گرمای هوا با هدف کاهش هزینه های وسائل برقی است.

 

درویش پور در خصوص مدت زمان معین این تصمیم مطرح کرد: این تغییر ساعت از ابتدای تیرماه سال جاری تا پایان فصل تابستان معین شده است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه اردبیل خطبه های نماز جمعه دهه کرامت شیراز شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت در فارس اداره های استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز

ایسنا/البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین، ۵۷۲ نفر در تصادف‌های شهری و جاده‌ای استان مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس این استان(۲۴ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ماه جاری) ۴۱۷ نفر در تصادف های شهری و ۱۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای استان مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

علاوه بر این، طی این مدت پنج هزار و۷۷۴ ماموریت غیرتصادفی و ۵۳۰ مورد ماموریت امدادرسانی در حوادث رانندگی صورت گرفته است.

بالگرد امدادی اورژانس البرز نیز در این مدت دو پرواز سه مصدوم حوادث رانندگی را به بیمارستان‌های استان انتقال داد.

از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه امسال نیز ۵۲ هزار و۲۷ نفر به مراکز اورژانس بیمارستان های البرز مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

در این مدت نیز ۹۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت اورژانس البرز بهره مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز