Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک و مربی سابق باشگاه باشگاه یوونتوس، به عنوان سرمربی راهی فوتبال اسکاتلند شد.

طرفداری - آنجلو آلسیو که بیشتر وی را به دلیل همراهی آنتونیو کونته در تیم های مختلف می شناسیم، با امضای قراردادی راهی باشگاه کیلمارنوک اسکاتلند شد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه کیلمارنوک، آنجلو آلسیو با امضای قراردادی سه ساله هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلسیو که بین سال های 2010 تا 2018 به عنوان دستیار آنتونیو کونته در تیم های سیه نا، یوونتوس، چلسی و تیم ملی ایتالیا مشغول به کار بود، اکنون به عنوان سرمربی کیلمارنوک انتخاب شده است.

کیلمارنوک در فصل گذشته لیگ برتر اسکاتلند پس از دو باشگاه مطرح سلتیک و رنجرز به عنوان سومی دست یافت و راهی مرحله مقدماتی لیگ اروپا شد.

آلسیو پس از انتصاب به عنوان سرمربی جدید کیلمارنوک گفت:

این افتخار بزرگی برایم است که به عنوان سرمربی کیلمارنوک انتخاب شدم. من زمان زیادی را صرف تحقیق و جمع آوری اطلاعات در خصوص باشگاه کردم و از هر کسی که در خصوص باشگاه می پرسیدم، هیچ چیز جز چیزهای مثبت در خصوص کیلمارنوک نمی گفت. من نمی توانم منتظر کار با بازیکنان و کادر فنی بمانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت

میلیک در ۷ بازی آینده یوونتوس غایب است.

آرکادیوش میلیک مهاجم ۳۰ ساله و لهستانی یوونتوس برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ میلیک دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ ران شده است. او حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. او ۷ بازی آتی یوونتوس از جمله ۳ بازی مقابل لاتزیو (سری آ و کوپا ایتالیا) به همراه دیدار مقابل جنوا، فیورنتینا، تورینو و کالیاری را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • ستاره سابق استقلال رسماً استعفا داد! + عکس
  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • رسمی؛ رالف هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • عجیب اما واقعی؛ فیلیپو اینزاگی در آستانه بازگشت به نیمکت سالرنیتانا!
  • رسمی: سرمربی سابق بایرن مونیخ بازهم اخراج شد
  • رسمی؛ نیکو کواچ از هدایت وولفسبورگ برکنار شد
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت
  • عبدالله ویسی سرمربی فولاد شد؛ اعلام رسمی بعد از بازی هفته بیست و یکم