Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:54:19 GMT

عکس/ نمایی دیدنی از اهواز و رود کارون

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۷۷۳

اهواز و گذر کارون از میان آن در روزهای بدون گرد و غبار از آسمان بسیار دیدنی است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اهواز ایرانگردی رود کارون عکس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ۲۶ تا ۲۸ اسفند در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب ۹ مدال طلا علی مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی کرم پور در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، مجید باقری در وزن ۷۹ کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم، ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۱ مدال نقره توسط آرین سجادی در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۲ مدال برنز توسط علی یحیی پور در وزن ۵۷ کیلوگرم و مسعود آسترکی در وزن ۷۹ کیلوگرم با اقتدار بعنوان قهرمانی دست یافت.
در رده بندی تیمی ایران با ۲۳۵ امتیاز با اختلاف امتیازی بالا بعنوان قهرمانی رسید، ترکیه با ۱۷۰ کیلوگرم نایب قهرمان شد و آذربایجان با ۱۲۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و طلایی شد. علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.
در وزن ۶۱ کیلوگرم شهداد خسروی در دور‌های اول و دوم مقابل کشتی ایرانی از آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست ۷ بر صفر حریف ترکیه‌ای در دیدار فینال، به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با غلبه بر کشتی گیری از آذربایجان به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.
در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد حریف ترکیه‌ای خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. باقری در فینال با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی ۸ بر ۵ کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه‌ی حریفان فینالیست شد. رحمانی در فینال حریفی از آذربایجان مغلوب کرد و طلایی شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دو دور کشتی گیران ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه ۸ بر ۵ سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد. وی برای کسب نشان برنز مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. ابوالفضل محمدنژاد نیز مقابل حریفان خود مغلوب و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون از سوی شورای نگهبان تأیید شد
  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • اتصال واحد‌های نیروگاهی سد کارون سه به شبکه سراسری
  • پایان تعمیرات سالیانه ۸ واحد نیروگاهی سد کارون ۳
  • جلوه‌نمایی پایتخت نساجی ایران در روستای شکوفه‌های سیب
  • نمایی از لطافت هوای بوئین میاندشت پس از بارش باران
  • آمادگی شهر اهواز برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ نورپردازی سه پل کارون
  • آیفون ۱۶ با این ۵ تغییر برای قدرت‌نمایی آماده می‌شود/ عکس