Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:09:57 GMT

رضایت سرمربی قطر از عملکرد شاگردانش برابر پاراگوئه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۷۷۷

رضایت سرمربی قطر از عملکرد شاگردانش برابر پاراگوئه

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از عملکرد شاگردانش برابر پاراگوئه راضی است و تساوی را عادلانه دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، تیم ملی فوتبال قطر در دیدار نخست خود در رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف پاراگوئه رفت. قطر با وجود آنکه با دو گل در این دیدار عقب افتاد اما کار را به تساوی کشاند.

سانچس سرمربی اسپانیایی قطری ها بعد از بازی گفت: آغاز هر دو نیمه را بد شروع کردیم و دو گل دریافت کردیم و این نگران کننده است اما هر چه به اواسط بازی نزدیک شدیم بهتر و بهتر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: واکنش بازیکن ما بعد از دریافت گل ها مناسب بود و حریف را تحت فشار قرار دادیم. براین باور که با شایستگی بازی را به تساوی کشاندیم و شایسته این تک امتیاز بودیم. نتیجه بازی عادلانه بود. الان باید به بازی برابر کلمبیا فکر کنیم و امیدوارم که در این دیدار بهتر ظاهر شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست

سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان تأکید کرد، با وجود برتری سپاهان مقابل این تیم، در هیچ دقیقه‌ای برتری شاگردان مورایس را احساس نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از شکست 2 بر صفر این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: واقعیت این است که نمی‌دانم سپاهان در طول بازی شایسته پیروزی بود یا خیر. در هیچ دقیقه‌ای از بازی احساس نکردم که آنها بهتر از ما بودند. با یک اشتباه ساده، یک گل ساده‌ خوردیم. در چنین بازی‌هایی و در مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان که بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارد، دو سه شانس برای آنها کافی است. بعد از گل نخست و در طول نیمه دوم بازی خود را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما وقتی پنج شش موقعیت دارید باید حداقل یک گل بزنید.

پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن

 

وی تصریح کرد: آخر بازی نیز ریسک کرده و به جلو آمده بودیم که گل دوم را خوردیم. به شاگردان گفتم که چهار بازی را واگذار کردیم، اما در هیچ‌کدام از این چهار بازی ندیدم تیمی که ما بازی را به آنها واگذار کردیم بهتر از ما بازی کرده باشد. بیشتر بازی‌هایی را که باختیم به خاطر اشتباهات خودمان بوده است و باید باورمان بیشتر باشد و این مسئله تفاوت را نشان می‌دهد. باید باور ما بیشتر باشد و امروز نیز با وجودی که موقعیت‌های بیشتری داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در نیمه اول خوب نبودیم و با یک گل خیلی بد شروع کردیم، اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد یکسری اشتباهات و کمبودها در تیم داریم. وقتی شما عملکرد بهتری دارید، اما بازی را می‌بازید حتماً ایراداتی دارید. ما با تیمی بازی کردیم که بازیکنان باکیفیتی داشت، اما در کارهای تیمی ما بهتر بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم
  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • تساوی مس رفسنجان برابر ذوب آهن
  • باخت گل گهر برابر سپاهان
  • شکست دراماتیک لیورپول در برابر منچستر یونایتد
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد