Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@03:19:45 GMT

کامبک باشکوه قطر در اولین بازی کوپا آمه ریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۷۷۹

تیم ملی فوتبال قطر که با دو گل از پاراگوئه عقب بود توانست نتیجه را جبران کند و از شکست در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ فرار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین دیدار گروه B. در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل، یکشنبه‌شب بین دو تیم قطر و پاراگوئه برگزار شد که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

پاراگوئه در دقایق نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد و اسکار کاردوسو در دقیقه ۴ نتیجه را یک بر صفر به نفع تیمش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم برتری‌اش را در نیمه دوم هم حفظ کرد و توانست در دقیقه ۵۲ یک بار دیگر دروازه قطر را باز کند، اما داور گل کاردوسو را آفساید اعلام کرد تا بازی همچنان با پیروزی یک بر صفر پاراگوئه در جریان باشد. دقایقی بعد درلیس گونسالس با یک شوت سرکش دروازه قطر را به زیبایی باز کرد. به نظر می‌رسید همه چیز برای میهمان آسیایی جام در این بازی به پایان رسیده باشد، اما شاگردان فلیکس سانچس نتیجه را جبران کردند.

معز علی در دقیقه ۶۸ با پاس طارق سلمان اختلاف را به حداقل رساند. تنها هفت دقیقه بعد بوعلام خوخی گلزنی کرد تا همه چیز برابر شود. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و امتیاز‌ها تقسیم شد. در گروه B. کلمبیا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر برابر آرژانتین صدرنشین است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قطر کوپا آمه ریکا پاراگوئه علی پروین مهدی طارمی طرح ترافیک ۹۸ شورایاری ها سعید معروف برانکو ایوانکوویچ محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی

به گزارش “ورزش سه”، اوسمار ویرا چهارمین دربی دوران حضورش در پرسپوليس و اولین تجربه سرمربیگری در این بازی حساس را با تساوی بدون گل به پایان رساند.

این در حالیست که او امید زیادی داشت با کسب نتیجه لازم در این دربی ضمن محکم کردن جایگاه خود در نیمکت سرمربیگری، جایگاه حریف در صدر جدول را نیز با خطر بیاندازد. با این حال نمایش محتاطانه و تدافعی استقلال اکنون با تعجب این مربی برزیلی در جلسه فنی همراه شده است.

اوسمار ضمن قدردانی از تلاش بازیکنانش برای کسب نتیجه در این بازی مدعی شده که هرگز تصور نمی‌کرده که حریف صدرنشین در دربی به این شکل برابر آنها قرار گیرد و چنین نمایشی به جا بگذارد.

نکته عجیب و البته جالب توجه اینکه اوسمار بابت شکل تمرینی پیش از دربی به نوعی از بازیکنان عذرخواهی کرده و مدعی شده که بنا به کیفیت حریف و صدرنشینی آنها چنین تصوری را داشته وگرنه ایده و برنامه ریزی خود را تغییر می‌داده است!

سرمربی برزیلی پرسپوليس همچنین با اشاره به عملکرد فنی و فردی بازیکنان در  این بازی از  آنها تلاش داشته و تغییر در جریان بازی را بنا به شرایط و تصمیماتی که در مسیر کسب نتیجه می‌دانستند عنوان کرده است.

اوسمار با اشاره به توانایی کیفی پرسپوليس شانس آنها را در ادامه مسیر برای کسب نتیجه مطلوب بالا دانسته و ضمن قدردانی از تلاش آنها، خواهان تمرکز بالا برای دستیابی به نتیجه طی دیدارهای باقیمانده شده است.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • تساوی در دربی هجومی اهواز؛ گلرها شیر بودند
  • گل قیچی و زیرطاقی، برای باخت آخرسال نساجی
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • دارمشتات 2-5 بایرن: حیف دیر شروع شد آقای توخل‎!‎
  • حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی