Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حمید بعیدی نژاد در صفحه توئیتر خود نوشت: «امشب بی بی سی فارسی مصاحبه‌ای با ریچارد راتکلیف پخش کرد که در گوشه‌ای تنها و بی‌آزار در اعتصاب غذا بود. این یک صحنه ساختگی بود که فقط در زمان مصاحبه طراحی شد. این دو روز جلوی سفارت مرتب بلوکه بود ولی حداقل اعتراف کرد گذرنامه دخترش آزاد است و خودش هم درخواست ویزای ایران نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش ت اف ۱ فرانسه‏، اتحادیه داروسازان فرانسوی از همه داروسازان خواسته است روز ۳۰ مه اعتصاب کنند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش ت اف 1 فرانسه گفت در خصوص برنامه داروسازان فرانسوی برای اعتصاب گفت : داروسازان. فرانسوی  از چند ماه پیش به دلیل  کمبود دارو باعث اختلال در فعالیت‌های روزانه داروخانه‌ها شده است هشدار دادند. به گفته داروسازان ۴۹۰۰ قلم دارو با کمبود مواجه است. آنها نا امیدانه می‌گویند باید راه حلی پیدا شود. گزارش با نیکولا روبرتسون و برای مثال آنتی بیوتیک، قطره‌های درمان بیماری‌های چشمی، داروی ضد صرع... اینها اقلامی هستند که دچار کمبود هستند. در چنین مواردی بئاتریس دنبال راه حل برای بیمار می‌گردد. جستجو برای او زمان بر است. گاهی او ۱۲ ساعت در هفته به دنبال داروی بیماران در سامانه داروخانه‌ها می‌گردد.
در سال ۲۰۲۳ آژانس ملی امنیت دارویی اعلام کرد داروخانه‌ها از کمبود ۴۹۰۰ قلم دارو خبر داده اند. این وضعیت برای مشتری‌ها سخت است. طبق برنامه از پیش اعلام شده اتحادیه داروسازان از همه داروسازان خواسته است روز ۳۰ مه اعتصاب کنند.

دیگر خبرها

  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • فیلم/ اعتصاب سراسری در شهر نابلس در سوگ شهدای طولکرم