Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تلویزیون ژاپن، این بیانیه خواهان گام های فوری برای رسیدگی به آلودگی اقیانوس ها به پلاستیک شده و گفته است این مساله برای بوم سازگان دریایی و ماهیگیری اساسی است و در صورتی که رسیدگی نشود، می تواند به سلامت انسان ها نیز صدمه بزند.
این وزرا چارچوبی را پیشنهاد کردند تا کشورها به صورت منظم، تلاش های خود برای کاهش زباله های پلاستیکی را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه درباره مسایل مربوط به انرژی، بر لزوم ثبات در بازار انرژی و زیرساخت هایی که عرصه ثابت انرژی را تضمین می کند، تاکید شده است.
وزیران کشورهای گروه ۲۰ همچنین درباره اقدام ها برای رسیدگی به گرمایش جهانی، خواهان گام هایی برای کاهش زیان های تغییرات آب و هوایی شدند آنها همچنین توافق کردند که مجموعه ای از اقدام های عملی را تهییه کنند تا به کشورها، برای برداشتن گام های کارا کمک کند.
یوشیاکی هارادا، وزیر محیط زیست ژاپن به خبرنگاران گفت که این نشست، دستاورد های مهمی را به همراه داشت.
وی افزود: ژاپن تلاش های همه جانبه ای به کار خواهد بست تا جهان را در رسیدگی به مسایل زیست محیطی یکپارچه کند.
«شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن که میزبانی نشست گروه ۲۰ را بر عهده دارد می‌گوید که کشورش قصد دارد جهان را به سمت کاهش زباله های پلاستیکی دریایی سوق دهد.
روز ۲۸ و ۲۹ ژوئن (۷ و ۸ تیر ماه) ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا از جمله چین، برزیل، فرانسه و ایالات متحده در اوساکا برای شرکت در نشست گروه ۲۰ گردهم می آیند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه C مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ شکست خورد.

در این دیدار ابتدا قرقیزستان با ۳ گل از حریف خود پیش افتاد و سامورایی‌ها فقط توانستند ۲ 'g از این گل‌ها را جبران کنند تا عجیب‌ترین نتیجه جام ملت‌های آسیا در روز دوم رقم بخورد.

در دیگر دیدار این گروه هم ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی تاجیکستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تاجیکستان به پایان رسید.

از گروه D این رقابت‌ها هم تیم‌های ملی ایران و افغانستان ساعت ۱۲:۳۰ بازی خود را برگزار کردند که ملی پوشان ایران موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند. در همین گروه از ساعت ۱۷:۳۰ بحرین و کویت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6082009

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد