Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، همچنین در این مراسم پنجاه و چهارمین سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی شهیدان امانی، بخارایی، صفارهرندی و نیک نژاد گرامی داشته شد.

نیکنام معاون امور بین الملل حزب موتلفه در این مراسم درباره امام جمعه فقید کازرون گفت:آن مرحوم امام جمعه اى فعال، موفق، با اخلاص و پرتلاش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکنام با تاکید براینکه این اقدامات کوردلانه دشمنان نمى تواند خدشه اى به رابطه روحانیون و مردم واردکند افزود:این حوادث گرچه تلخ است ولى اتحاد ملت را تقویت مى کند.

وى اذعان کرد: عوامل دست نشانده معاندان بدانند با این اتفاقات کارى از پیش نمى برند و انتقام سختى از آنان خواهیم گرفت.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه در بخش دیگرى از سخنانش با اشاره به ٢٦ خرداد سالگرد شهداى حزب موتلفه گفت:معتقدم این شهدا متعلق به حزب خاصى نیستند.

نیکنام ادامه داد:این شهدا به تعبیر مقام معظم رهبرى شهادت مظلومانه اى داشتند.

انتهای پیام/ک

مراسم گرامی داشت امام جمعه فقید کازرون در حسینیه امامزاده اسماعیل قزوین برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام حمایت از اقدام غرور آفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اجرای عملیات وعده صادق در تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی و اسرائیل جنایتکار در قزوین برگزار  می شود.

مردم دیار مینودری پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه استان قزوین از مسجد النبی (ص) تا میدان آزادی راهپیمایی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی