Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@11:35:32 GMT

بخشش محکوم به قصاص در نوکنده گلستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۰۱۶

بخشش محکوم به قصاص در نوکنده گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، کاظم طالبی جوجاده رئیس حوزه قضایی نوکنده گفت: محکوم به قصاص، ۱۴ سال پیش زمانی که ۲۴ ساله بود در پی دعوا بر سر یک مسئله کوچک، سبب مرگ دوستش شد.
وی افزود: با درخواست خانوده مقتول، قاضی برای این جوان حکم قصاص صادر کرد.
طالبی جوجاده گفت: پس از طی تشریفات قانونی، حکم در مرحله اجرا بود که با پادرمیانی اعضای شعبه دوم شورای حل اختلاف نوکنده، اولیای دم از قصاص منصرف شدند و قاتل را بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انتهای پیام/م     محکوم به قصاص در نوکنده گلستان بخشیده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است

رئیس کمیسیون دانشجویی استان خراسان‌جنوبی گفت: دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ سیدمحمدرضا طالبی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در اولین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در سال جاری، اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که دشمن همواره در آن سرمایه‌گذاری کرده حوزه دانشجویی است و در این راستا با استفاده از فضای مجازی و سیاه نمایی، تلاش می‌کند بر ذهن دانشجویان و جوانان تأثیر بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک واجب شرعی و قانونی است، رعایت آن در محیط‌های دانشگاهی را ضروری خواند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب اساس کار اقدامات ایجابی است، متذکر شد: در این زمینه مسئولان دانشگاه‌ها باید برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و اقناعی را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: لازم است در صورت کشف حجاب از سوی برخی افراد در محیط‌های دانشگاهی علاوه بر تذکرات ایجابی، برخورد قانونی صورت گیرد.

طالبی با اشاره به آغاز ترم جدید تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، خاطرنشان کرد: رؤسای دانشگاه‌ها باید تأمین رفاهیات و رفع مشکلات دانشجویان را در دستور کار خود قرار دهند و با بهترین برنامه‌ریزی ممکن، نسبت به ارائه خدمات دانشجویی به دانشجویان اقدام کنند، چرا که هر یک از دانشجویان، همانند فرزندان ما هستند.

وی در بخشی از سخنانش به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اشاره کرد.

طالبی از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خواست، ضمن رصد و مدیریت مشکلات و مسائل دانشجویان، همانند مرحله اول انتخابات، زمینه افزایش شور و نشاط سیاسی و اجتماعی را در بین دانشجویان و دانشگاهیان مهیا کنند.

کد خبر 744469

دیگر خبرها

  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال
  • نجات محکوم به قصاص از چوبه دار
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • طالبی: بار ناکامی‌های تنها بر دوش مورایس نیست/ سپاهان در یارگیری باهوش عمل نکرد