Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج اظهار داشت: امسال رویکرد پایگاه‌های غنی سازی اوقات تابستانی، هر دانش آموز یک مهارت است و تلاش می‌شود تا بخشی از غنی سازی اوقات فراغت به مهارت آموزی اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: سیاست وزارت آموزش و پرورش با توجه به اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه، تمرکز بر مهارت‌آموزی است لذا مصمم هستیم بحث مهارت‌آموزی، کارآفرینی و ایجاد فضای شاد را برای دانش‌آموزان جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی، حمایت از کالای ایرانی یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی در تابستان ۹۸ ذکر کرد و افزود: دبیر خانه دانش آموزی فرهنگسازی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری تشکل‌ها و شورای دانش‌آموزی در استان یزد فعال شده است.

وی تصریح کرد: در کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور نیز برگزاری جشنواره تولیدات کالای ایرانی در سطح استانی را در دستور کاری قرار داده ایم.

رمضانی حمایت از تولیدات بومی و محلی را به عنوان یک دغدغه جدی درمعاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ذکر کرد و یادآورشد: برای تحقق این رویکرد مهم دربین جامعه هدف باید بتوانیم از ظرفیت وزارت آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی کمک بگیریم.

وی اجرای موفق برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را منوط به داشتن نگاه فرهنگی و هنری به این مقوله دانست و ادامه داد: این نگاه موجب توسعه مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی در بین دانش آموزان می‌شود و مسیر را برای ورود دانش آموزان به بنگاه‌های اقتصادی هموار می‌کند.

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در پایگاه‌های تابستانی نمایشگاهی از تولیدات استان‌ها دایر شود، افزود: از جمله برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی را اجرای برنامه‌های شادی‌آفرین به ویژه در استان‌های سیل زده تشکیل می‌دهد.

رمضانی در ادامه به استقبال دانش آموزان از برنامه‌های اردویی، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی پرداخت و گفت: باید از ظرفیت‌های ویژه دارالقرآن‌ها، اردوگاه‌ها و پژوهش‌سراها ی دانش آموزی برای مهارت‌آموزی به دانش آموزان استفاده بهینه کرد.

وی شروع ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانی را از هفته اول تیر ماه ۹۸ ذکر کرد و بیان داشت: آموزش و پرورش برای غنی سازی برنامه‌های تابستانی نیاز به حمایت دستگاه‌ها و حتی خیرین به خصوص در مناطق کم برخوردار دارد.

وی تاکید کرد: افتتاحیه برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی امسال در شهر آق‌قلا در استان گلستان برگزار می‌شود.

۱۴ میلیون دانش آموز در مدارس کشور تحصیل می‌کنند.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد گفت:  از این تعداد ۴۵ سورتی پرواز برای نجات جان ۴۶ نفر در نیشابور و ۳۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به ۳۰ نفر در مشهد انجام شده است.

سرهنگ خلبان محمدرضا زارعی افزود: از ۲۵ فروردین جاری به مدت پنج روز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های هوانیروز با همکاری شهرداری مشهد با هدف آشنایی نوجوانان با بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شده است که از حدود ۳۵۰ نفر از دانش آموزان میزبانی کرده است.

وی بیان کرد: بازدید از انواع تجهیزات و بالگردهای این پایگاه از جمله برنامه‌هایی است که مورد استقبال دانش‌آموزان در این نمایشگاه قرار گرفته است و علاوه بر آشنایی آن‌ها با وظایف هوانیروز، یافتن دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه از دیگر اهداف مورد نظر در برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد