Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:55:22 GMT

۵۰ درصد طرح تفصیلی شهر مرزی آستارا انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۴۳۹

۵۰ درصد طرح تفصیلی شهر مرزی آستارا انجام شد

جواد معیتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توسعه شهر مرزی و ساحلی آستارا بر اساس طرح تفصیلی در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح به عنوان یک نقشه راه و سندی مهم در دستور کار شهرداری آستارا قرار دارد،

وی افزود: بر اساس طرح تفصیلی اجرای طرح های مهم عمرانی، خدماتی، تعریض و بازسازی شهر عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶ قطعه زمین تصرفی در سطح شهر آستارا شناسایی و اقدامات حقوقی برای خلع ید افراد متخلف از زمین های فوق آغاز شده است، گفت: در مجموع به مساحت ۳ هکتار از اراضی شهر آستارا رفع تصرف شده است.

معیتی با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰ تن زباله در آستارا تولید می شود، بیان کرد: در روزهای پر مسافر این میزان در شهر آستارا به شدت افزایش می یابد.

شهردار آستارا تصریح کرد: همکاری شهروندان آستارایی و گردشگران ورودی به شهر گردشگر پذیر آستارا در طرح تفکیک زباله از مبدا برای حفظ محیط زیست ضروری است.

کد خبر 4642518

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت