Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان قطار شهری تبریز از عرضه اوراق مشارکت شهرداری برای پروژه خط یک قطار شهری تبریز از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ خرداد خبر داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان قطارشهری تبریز اصغر باقری فر در گفت‌وگو با خبرنگاران از عرضه اوراق مشارکت شهرداری برای پروژه خط یک قطار شهری تبریز از تاریخ 27 تا 29 خرداد خبر داد و اظهار داشت: در اعتبارات سال 97 بودجه‌ عمومی دولت، مبلغ 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

500 میلیارد تومان، برای کل قطارشهری‌های کشور، اوراق مالی اسلامی در نظر گرفته شده بود که برای طرح قطارشهری‌تبریز، از طریق شورای شهر و شهرداری‌کلان‌شهر تبریز، در وهله اول مبلغ 500 میلیارد تومان به تصویب رسیده بود که این رقم با رایزنی‌های انجام یافته با‌ مدیران ارشد دولتی و طی جلسات متعدد در سال 1397، به مبلغ 650 میلیارد تومان افزایش یافت و سیر مراحل آن از اردیبهشت ماه سال 1397 آغاز گردید.

وی ادامه داد: همزمان مجوزهای لازم از طریق وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار کل کشور اخذ و اولین مرحله فروش آن از تاریخ 26 الی 28 اسفندماه 1397 انجام شد ولی با توجه به تقارن این بازه‌ زمانی با ایام تعطیلات عید نوروز، نهایتاً مرحله دوم فروش اوراق مشارکت، با پیگیری‌های انجام یافته و اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی، از 27 تا 29 خرداد ماه 1398 (در کلیه شعب بانک شهر) انجام می‌یابد.

خط یک متروی تبریز تا پایان سال 98 بهره‌برداری کامل می‌شودخط یک متروی تبریز تا پایان سال 1398 به ‌‌بهره‌برداری کامل می‌رسدپیگیر اخذ فاینانس خارجی برای اجرا و تکمیل خط 2 متروی تبریز هستیمعملیات حفاری فاز دوم خط 2 متروی تبریز آغاز شد+فیلمتبریز| دولت هزینه فاینانس خط 2 متروی تبریز را تقبل کندامیدواریم تا سال آینده خط یک متروی تبریز راه‌اندازی شودحفاری ایستگاه اول خط 2 متروی تبریز به اتمام رسیدخط یک متروی تبریز تا پایان شهریورماه به مرکز شهر می‌رسدبیش از 1500 میلیارد تومان در پروژه مترو سرمایه‌گذاری شده است/کمک 200 میلیارد تومانی دولت به پروژه متروی تبریز

معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان قطارشهری تبریز با اشاره به اینکه عاملیت و ضمانت اوراق مشارکت طرح قطارشهری تبریز با بانک شهر است اظهار کرد: سود آن 18 درصد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: فروش اوراق با مجوز رسمی از بانک مرکزی صورت می‌گیرد که سرسید آن چهارساله است. این اوراق، معاف از مالیات بوده و پرداخت سود آن نیز هر سه ماه یک‌بار انجام خواهد گرفت.

باقری فر همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نائب رئیس محترم مجلس و نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی در تحقق این مهم گفت: جا دارد در پیگیریِ اخذِ مجوزهای لازم برای فروش اوراق مشارکت از تلاش‌ها و زحمات اعضای محترم شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و همچنین از مساعی مدیران ارشد استانی و مسئولان شهری تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی سه شنبه در نهمین جلسه شورای مسکن و بازآفرینی دماوند با بیان این که ۱۸۰ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن دماوند نهایی شده است، گفت: این واحدها آماده تحویل است و تنها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات باید تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این واحدها که با کیفیت بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن شهر دماوند آماده شده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند اظهار کرد: یکی از مشکلات مسکن مهر مهرآباد رودهن راه دسترسی بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار دماوند مقرر شد پس از تأمین زمین توسط راه و شهرسازی ایجاد راه دسترسی توسط شهرداری دماوند انجام شود.

کد خبر 6062740

دیگر خبرها

  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود