Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:55:46 GMT

برای لیگ یکی شدن پاس تلاش می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۵۹۵

برای لیگ یکی شدن پاس تلاش می کنیم

عباس صوفی یکشنبه شب گذشته در جمع اعضای کانون هواداران باشگاه پاس اظهار داشت: در حال رایزنی با چند مجموعه بزرگ اقتصادی کشور هستیم که اصالت همدانی دارند و اگر حمایت لازم صورت بگیرد، حضور در لیگ یک هموار است.

وی اضافه کرد: برای حضور در لیگ یک اعم از خرید امتیاز و هزینه برای تیم ۷۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که امیدواریم با حمایت اسپانسرها تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی با اشاره به نشست‌های صورت گرفته با چند مجموعه اقتصادی کشور گفت: صحبت‌های خوبی با مدیرعامل شرکت ایرانسل پیرامون حمایت از تیم پاس و ورود این تیم به سامانه هواداری داشته‌ام ضمن آنکه هفته آینده با ۲ مدیر مهم اقتصادی کشور که اصالت همدانی دارند و از دوستانم محسوب می‌شوند نیز مذاکره حضوری خواهم داشت که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

وی بیان کرد: به هر حال شکل و جایگاه لیگ یک بسیار متفاوت با لیگ ۲ بوده و سعی ما نیز حضور در این عرصه از مسابقات است.

رئیس هیأت فوتبال همدان با تاکید بر ادامه همکاری با احمد جمشیدیان سرمربی فصل قبل این تیم گفت: جمشیدیان در فصل گذشته تیمی قدرتمند، منظم، با اخلاق و نیز با سطح فنی بالا تشکیل داد و عملکرد او و شاگردانش نیز مورد رضایت همگان بود بنابراین دلیلی ندارد که وی دیگر در تیم نباشد.

وی اضافه کرد: جمشیدیان امسال نیز در سطح لیگ یک یا ۲ مورد حمایت ما است و به توانایی این مربی بومی همدان اعتقاد داریم.

وی یادآور شد: فصل قبل تیمی پاک، بدون حاشیه و منضبط با سطح فنی بالا را شاهد بودیم و اگر از جذابیت‌های حضور در لیگ برتر فاکتور بگیریم، اولین سالی بود که از بازی‌های پاس در لیگ یک و دو کشور لذت بودم.

صوفی با قدردانی از حمایت همه جانبه سیدسعید شاهرخی استاندار فعلی و نیز محمدناصر نیکبخت استاندار قبلی همدان از تیم پاس گفت: با وجود محدودیت بهره مندی از منابع دولتی، استانداری همدان بازهم به تیم پاس کمک‌های شایانی در فصل قبل داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته حمایت‌های همه جانبه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز قابل تقدیر است.

رئیس هیأت فوتبال همدان بیان کرد: برای پاس هیچ گاه کوتاهی نکرده و نمی‌کنیم چرا که پاس برند همدان و فوتبال این استان نیز دارای جایگاه ویژه نزد فدراسیون است.

در این نشست علی صمدی، بهروز کریمی و مهدی جعفری از اعضای کانون هواداران باشگاه پاس پیرامون لزوم اطلاع رسانی لازم از آخرین وضعیت این تیم به فوتبالدوستان همدانی تاکید کردند.

۷۵۲۰/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی محور‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان در سال گذشته ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر از این راه‌ها توسط ۲ گروه امانی و پیمانی خط کشی شده اند و این روند امسال نیز بطور ویژه ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: پارسال، رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز، نصب و تعمیر ۲۲ هزار و ۵۹۳ عدد تابلو وعلائم، نصب ۲۱ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر و نصب ۷۷۲ عدد چراغ چشمک زن، ۵۰ کیلومتر ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی، ۸۱ مورد نصب بنر‌های ترافیکی، ۳ هزار و ۱۵۳ کیلومتر آزاد سازی حریم راه، نصب و راه اندازی ۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی طولی و ۶ مورد مقطعی، نصب و تعمیر ۴ هزار و ۴۲۲ شاخه گاردریل از جمله اقدامات این اداره کل بمنظور افزایش ایمنی راه‌های استان همدان بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: حریم قانونی راه‌ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محور‌ها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد.

مهرداد آهکی افزود: در نوروز ۵۰ گروه راهداری بصورت ۲۴ ساعته مشغول پایش حریم راه‌ها هستند تا در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اسرع وقت برخورد قانونی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • سوال روز شانزدهمین طرح زندگی با آیه‌ها در همدان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • لحظه سر ریز شدن یک سد دیگر + فیلم
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • همدان میزبان مسافران نوروزی
  • در سال آبی جدید: ثبت میانگین ۲۷۰ میلی متر بارش در استان همدان
  • تصاویر بارش شدید برف در گنجنامه همدان + فیلم