Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدهمریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه 29 و 30 خردادماه جلسه مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشوردر محل مرقد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و مدیران 18 مؤسسه قرآنی فعال استان نیز در جلسه این مجمع شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسات مجمع به صورت سالانه برگزار می‌شود، افزود: گزارش عملکرد یک‌ساله، گزارش تراز مالی و اتخاذ تصمیماتی درباره وضع نابسامان اتحادیه کشوری از موضوعات این جلسه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی‌زاده همچنین درباره برنامه‌های اتحادیه استان گفت: در روز شنبه، 25 خرداد جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان برگزار شد، یکی از موضوعات مصوب در این جلسه تصویب مدل پرداختن وام به مؤسسات قرآنی و حمایت مالی از آنها است. بر اساس این مصوبه قرار است به مؤسسات قرآنی فعال که برای فعالیت‌های آموزشی خود نیازمند وام هستند، وام تعلق بگیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان خاطرنشان کرد: این وام بین 5 تا 10 میلیون تومان متغیر است. اعطای این وام از تیرماه شروع می‌شود و جزئیات بیشتر آن در آینده اعلام خواهد شد. از دیگر برنامه‌های اتحادیه، انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزشی تابستانه مؤسسات قرآنی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اتحادیه مؤسسات قرآنی مجمع عمومی اتحادیه قرآنی مؤسسات قرآنی خوزستان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی صبح امروز سه‌شنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز در روز میلاد آقا امام حسن مجتبی (ع) و در ایام ماه مبارک رمضان توانستیم برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور را رونمایی کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان گفت: یکی از خلأها و نقاط خلأ فرهنگی که در کشور و در استان وجود داشت، نبود یک نقشه و سند جامع و کامل برای فعالیت‌های فرهنگی و حوزه کلان فرهنگی بود که این کار در خوزستان انجام شد.

وی افزود: در کل کشور ۱۲ یا ۱۳ استان موفق شدند سند خود را در یک فرآیند طولانی با حضور بخش عمده‌ای از کارشناسان و دستگاه‌هایی که پایش‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی را انجام دادند، تدوین کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان اینکه سند فرهنگی استان چند ماه پیش آماده شده بود، تصریح کرد: این سند امروز با حضور حاج آقا خسرو پناه، سایر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان رونمایی شد که یک مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است.

منادی عنوان کرد: قصد داریم از فعالیت‌های موازی، بدون برنامه و بدون نگاه کلان، دوری کنیم که این سند می‌تواند موضوع را هدایت، ریل گذاری و مسیر حرکت را مشخص کند و از این رو کار مؤثر و خوبی می‌تواند شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه نظام و شورای فرهنگی عمومی «خوزستان» را به عنوان قرارگاه فرهنگی می‌داند، اظهار کرد: امیدواریم با این نگاه بتوانیم مجموعه فعالیت‌های استان را در یک ریل مشخص و با یک هدف مشخص شکل دهیم تا پراکنده‌کاری و موازی کاری صورت نگیرد و کارها به گونه‌ای نباشد که بی‌اثر یا کم اثر باشد بلکه کارها با برنامه باشد و این خلأ را به این صورت پُر کنیم.

کد خبر 6062831

دیگر خبرها

  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • تولید پیشرفته‌ترین چاپگر خط بریل در اصفهان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است