Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به انتخابات هیئت‌ رئیسه این مجمع اظهار داشت: در حال حاضر 201 نفر تعداد نمایندگان این مجمع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت طلاب در سیل اخیر در کشور تصریح کرد: روحانیون در این سیل همراه با نیروهای مسلح و نیروهای مردمی حضور مؤثری و التیام‌بخش داشتند که گوشه‌ای از حضوری جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد.

400 واحد مسکونی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل‌زده خوزستان تعمیر و ساخته می‌شودامام جمعه اهواز: الان وقت رسیدگی به سیل‌زدگان خوزستان است‌ نه فردا / اقدامات جهادی ‌مسئولان سریعا اتفاق بیفتد‌آیت‌الله حسینی‌بوشهری:‌ بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده تسریع شود

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: این جلسات تأثیر به‌سزایی در جهت‌گیری‌های علمی و اجتماعی طلاب داشته است و توانسته‌ایم میان طلاب آرامش و انسجام ایجاد کنیم.

حسینی‌نژاد یکی از وظایف مجمع نمایندگان طلاب را تربیت نسل جدید حوزه به احترام بزرگان حوزه دانست و گفت: یکی از دلایل تحمل سختی‌ها توسط روحانیون الگو گیری از زندگی ساده علمای بزرگ است و ساده زیستی روحانیت می‌تواند جامعه را استکبارستیز کند.

وی با بیان اینکه روحانیت همدرد مردم بوده و باید منش ساده‌زیستی علمای بزرگ را برای مردم الگوسازی کنند، عنوان کرد: مواضع انقلابی مجمع نمایندگان طلاب در بدنه حوزه بسیار تأثیرگذار بوده است و سبب روشنگری طلاب شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: رویکرد انقلابی در حوزه رو به رشد و در حال حرکت در راستای انقلابی‌گری است و طلاب با مراجع و رهبر انقلاب هم‌صدا هستند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی

فرارو- علامه محمد امین شهیدی رئیس امت واحده پاکستان گفته است که مردم پاکستان به عنوان ملتی سرافراز، رئیس جمهور ایران را یک رهبر مذهبی و انقلابی می‌دانند.

به گزارش فرارو، علامه محمد امین شهیدی اظهار کرد: ابراهیم رئیسی به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی‌اش، فردی ممتاز است. او مجتهد، فقیه، دکتر، عالم دین، قاضی است و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز دارد. او به عنوان رئیس حکومت اسلامی، شخصیت بسیار ارزشمندی برای مردم پاکستان است.

وی افزود: مردم پاکستان از استقبال عمومی از این قهرمان که در دوران ریاست جمهوری او برای اولین بار در تاریخ تصمیم جسورانه‌ای علیه دولت غاصب کودک کش صهیونیستی گرفته شد، هیجان زده هستند.

رئیس امت واحده پاکستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور ایران بر قوت اشتراکات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه قلب مردم پاکستان برای چنین رهبران انقلابی می‌تپد که عزت و کرامت را نشان می‌دهند اضافه کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نه تنها نقطه عطف مهمی از نظر دیپلماتیک و سیاسی خواهد بود، بلکه برای مسلمانان شیعه و سنی پاکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه محمد امین شهیدی گفت: مردم پاکستان مشتاق دیدار رهبر کبیر امت اسلامی آیت الله رئیسی از نزدیک هستند و از گفتگو‌های ایشان بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی خاورمیانه و روابط پاکستان و ایران، سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است. در سفر سه روزه وی به پاکستان، استقبال مردمی مثال زدنی و پرشور مردم ثابت خواهد کرد که او در هیچ کشور دیگری نیست، بلکه در کشور خودش است. هر جوان سرافراز پاکستان و هر پاکستانی مشتاق استقبال از رئیس جمهور ایران است.

رئیس امت واحده پاکستان در پایان گفته با سفر رئیس جمهور ایران، هر دو کشور به یکدیگر نزدیک خواهند شد و سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود و با شانه به شانه ایستادن در برابر دشمنان مشترک، جلوه‌های عملی وحدت متقابل به وجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • پروژه های آبخیزداری قدرت تخریب سیلاب در جنوب کرمان را کاهش داد