Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@06:30:40 GMT

آقاي رييس جمهوري، به داد روابط عمومي ها برسيد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۷۴۲

آقاي رييس جمهوري، به داد روابط عمومي ها برسيد

خبرگزاري آريا - جناب آقاي رييس جمهور، ارتباطات و اطلاع رساني بخش مهمي از وظايف و ماموريت هاي هردولت سازمان، و حوزه اي است، روابط عمومي ها چشمان بينا، گوشهاي شنوا و دستان پرتوان سازمانها هستند.به داد آنها برسيد. با تصميم گيريهاي سليقه اي جان آنها دارد درمي رود.لطفا کار را به کاردان بسپريد.
وزاري محترم، اعضاي هيات دولت، روابط عمومي ها نقش بسزايي درشفاف سازي عملکرد ها دارند، به آنها بها دهيد، شان و جبروت شما در افکار عمومي و در نزدمخاطبان خاص و عام فقط ازصدقه سرتلاش صادقانه ي روابط عمومي ها ست، قدري به آرامش هر روزه تان فکر کنيدو دريابيد که اين آرامش محصول درايت و مديريت متخصصاني از جنس ارتباطات و کارشناسان و کارداناني به رنگ اعتماد و اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنها توجه کنيد، به خدا روابط عمومي گوشت قرباني ساير واحدها نيستند .
روساي محترم مراکز و مديران کل محترم روابط عمومي وزارتخانه ها و نهادهاي دولتي، چرا اينقدر بي تفاوتي؟ چرا اينقدر سکوت؟ مگر نه اين است که جايگاه حقوقي شغلي که شما متصدي اش هستيد به خطر افتاده است! مگرنه اين است که ممکن است همين امر خلاف، روزي دامن شما را هم بگيرد، نکند الان در فکر تماس و تعامل و ارتباط با مديران و ارتباط بازهاي ديگر هستيد تا جايي براي شغل بعديتان خالي کنند!
جناب آقاي دکتر دژپسند، وزيرمحترم امور اقتصادي و دارايي، نام شمارا در تاريخ اين وزارتخانه به عنوان يکي از وزرا مي نويسند، شما اکنون بخشي از تاريخ وزارت ماليه هستيد، بپذيريد که امضايتان بر انحلال مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني ، خيلي خوش رنگ نيست، هنوز هم دير نشده است.
اعضاي محترم شوراي اطلاع رساني مجموعه وزارت امور اقتصادي و دارايي، مديران محترم روابط عمومي سازمانهاي وابسته، بانک ها و بيمه ها ، کجاييد شما؟ در دلتان چه مي گذرد؟ فکر جايگزين؟ شمايي که در آن چهارشنبه هاي با صبحانه فقط حرف مي زديد و به و به مي گفتيد و مي شنيديد،شما را چه شده است؟ نکند نمي دانيد چه مي رود برسرتان؟ نکند مي ترسيد از اظهار نظر؟ باز هم محافظه کاري؟ باز هم ترديد؟ تير اين چله از کمان رها شده به شما هم خواهيد رسيد شک نکنيد.
مديران کل روابط عمومي و ارشاد و روساي مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارتخانه ، شمابه عنوان مديران ادوارروابط عمومي وزارت عريض و طويل امور اقتصادي و دارايي مسووليد ، مسووليد که با هر توان و قدرتي داريد از حق روابط عمومي دفاع کنيد، شما نان و نمک اين پست را خورده ايد .
کارکنان روابط عمومي وزارت امور اقتصادي و دارايي، کاش قدري هم به فکر توانمندسازي و تقويت بار علمي و محتوايي خودتان باشيد تا تفکر درباره رسيدن به مراتب بالاي مسووليتي و مديريتي و ايضا نگارش نامه ها و گزارشهاي بي سرانجام .کاش مي توانستيد خودو دانش و توان ارتباطاتي خودرا بر وزارتخانه تحميل مي کرديد تا اکنون بر شما چيره نشوند.شما بايد قدر خودتان را بيشتر بدانيد.
جناب آقاي حسيني ، دوست عزيز و بزرگوارم شما مالک مرکز روابط عمومي وزاراموراقتصاداي و دارايي نبوديدکه با مويزي گرمي تان شود و با غوره اي سرديتان، حق نداشته و نداريد که اين امانت را به خود رها کنيدوشان و جايگاه و مرتبه شخصيت حقوقي تان را فداي شخصيت حقيقي چندسال اخيرتان بکنيد، شما نبايد زير بار هر دستور و امري مي رفتيد.راهي که دوست ديگر بنده جناب مرتضي نظري هم در روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش رفت و همه ديديم آنچه نبايد مي ديديم.
اهالي محترم رسانه، عزيزان و بزرگواران ، رسالت روزنامه نگاري شما ايجاب مي کند که الان مدافع روابط عمومي باشيد، بي خيالي پيشه نکنيد هرچه باشد مديران و کارکنان با تجربه روابط عمومي ها شما را بهتر از کارکنان دفتر وزارتي مي شناسند.
استادان عزيز،دانشجويان و دانش آموختگان ارتباطات، وقت ايفاي نقش است.چهارسال و بلکه بيشتر درس نمي موزانيد و درس نمي آموزيد که تخصصتان را به چيزي ندهند.چهارسال وقت کمي نيست.مگرنمي گويند وقت طلاست.
عزيزان، علماي اعلام، نمايندگان مجلس،مديران و صاحب نظران به داد روابط عمومي برسيد. مرغ عزا و عروسيتان دارد به فنا مي رود.ارتباطات در کشور به قهقهرا رفته است. شمارا به خدا ،مطبوعات که با ندانم کاري هاي مديريتي و بي درايتي هاي کاغذي مردند، روابط عمومي ها نيز نکشيد.
* دكتراي ارتباطات و فعال روابط عمومي
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟