Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مرحله دوم مسابقات آزاد تيراندازي سلاح هاي بادي بانوان طي روزهاي 30 و 31 خردادماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشي آژادي برگزار مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي، اين مرحله از رقابتها در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور ورزشکاراني از سراسر کشور به منظور فراهم ساختن فرصتي مناسب براي حضور علاقمندان به رشته تيراندازي در عرصه رقابت هاي ورزشي و همچنين شناسايي استعدادها برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين راستا بانوان تيرانداز در دو روز 30 و 31 خردادماه با قرار گرفتن در جوخه آتش پا به رقابت مي گذارند.
روز پنج شنبه 30 خردادماه رشته تفنگ بادي به همراه فينال
روز جمعه31 خردادماه رشته تپانچه بادي به همراه فينال
دومين مرحله اين رقابتها در سالن 80 خط فدراسيون تيراندازي واقع در مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات آزاد تيراندازي سلاح هاي بادي بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.   تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.   فینال این ماده یکشنبه صبح برگزار می‌شود.   فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.   نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است