Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@07:00:19 GMT

مبلغ قرارداد برانکو با الاهلی فاش شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۸۹۷

قرارداد برانکو با الاهلی عربستان 2 ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است. ناطقان:  به نقل از سایت ابوظبی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با فسخ قرارداد خود راهی لیگ عربستان خواهد شد تا هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

سایت ابو ظبی به نقل از روزنامه عکاظ عربستان نوشت که قراداد برانکو با الاهلی عربستان 2 ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های عربستانی شب گذشته با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم امیدوار به ماندن برانکو بودند، خبر توافق رسمی با این مربی کروات را منتشر کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: مبلغ قرارداد ، الاهلی ، برانکو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبلغ قرارداد الاهلی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد

قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

منبع: خبر ورزشی

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • تمجید اسطوره اینتر از جذب طارمی
  • افزایش کم سابقه صادرات تسلیحات آلمان در سال ۲۰۲۴
  • ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید به مادران دارای کودک شیرخوار اختصاص یافت