Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حشمت‌الله عسگری طی ابلاغ بخش نامه‌ای به ادارات ادارات استان سمنان ساعت کار را از ابتدای تیر ماه ۹۸ اعلام کرد و اظهار داشت: با عنایت به درخواست و تاکید وزارت نیرو و مصوبه شورای معاونین استانداری مبنی بر ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در فصل تابستان و با توجه به بررسی‌های لازم، ساعات کار اداری دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه هفته آتی تا اطلاع بعدی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طبق این بخش نامه بدیهی است ساعات کار بانک‌ها و مراکز خدماتی و درمانی و اورژانس؛ تابع شرایط خاص خود بوده و طبق روال قبل خواهد بود.

معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: در ضمن رعایت مصرف انرژی مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه جویی در طول روز در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

کد خبر 4642779

منبع: مهر

کلیدواژه: سمنان صرفه جویی در مصرف سوخت استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۸ نفر مصدوم و فوت کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۲ درصدی برخوردار است. 

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا به این لحظه ۵۴ نفربر اثر غرق شدگی مصدوم و ۶۴ نفر نیز فوت کرده‌اند. 

یکتا پرست همچنین گفت: بیشترین آمار فوتی ناشی از غرق شدگی برای استان فارس با ۱۱ فوتی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان