Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:08:24 GMT

تبریک لاریجانی به تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۱۰۸

تبریک لاریجانی به تیم ملی والیبال

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی‌های تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را تبریک گفت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2019 را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکر رئیس مجلس از مردم ارومیه برای میزبانی مسابقات والیباللیگ ملت‌های والیبال ــ ارومیه | معروف: اشتباه بازیکنان روسیه در سرویس‌زنی سبب برد ما شدداورزنی: عنوان پایتخت والیبال آسیا حق ارومیه است/ سرمربی لهستان جوسازی کرده است

متن پیام تبریک لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال موجب شادمانی و مسرت ملت ایران گردید.

افتخار مهم این مسابقات میزبانی شایسته و پسندیده شهر ارومیه بود که با همت مسئولان استان و حمایت پرشور مردم شریف این دیار حاصل شد که بیانگر فرهنگ مهمان‌نوازی و مهربانی مردم ایران و آذربایجان قهرمان می‌باشد.

ضمن تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکاران، توفیق روزافزون جوانان کشورمان در ادامه این رقابت‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی والیبال ایران نمایندگان مجلس مجلس دهم علی اردشیر لاریجانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران نمایندگان مجلس مجلس دهم تیم ملی والیبال ایران نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.   در دومین روز این مرحله دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند.   رضا رضایی بازیکن شهداب با کسب ۲۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و احد رضایی در تیم شهرداری ارومیه نیز با ۱۵ پوئن بهترین بازیکن بود.   بازیکنان تیم شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۷ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۷ امتیاز حمله، ۱۱ دفاع، دو پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بود.   تیم شهرداری ارومیه نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۰ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۲ پوئن در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیگر خبرها

  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه