Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تازه‌ترین نظرسنجی‌های انجام شده در انگلیس نشان می‌دهند شرکت‌های انگلیسی در سایه بحران برگزیت با بالاترین نرخ کاهش سرمایه گذاری در ۱۰ سال اخیر مواجه هستند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ شرکت‌های انگلیسی در سال ۲۰۱۹ با بیشترین میزان کاهش سرمایه گذاری در ۱۰ سال اخیر مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رویترز، براساس نظرسنجی انجام شده در مورد نرخ سرمایه گذاری در شرکت‌های انگلیسی، مشخص شده که این شرکت‌ها در سال ۲۰۱۹ به دلیل بحران برگزیت با بالاترین نرخ کاهش سرمایه گذاری روبرو هستند.
اتاق بازرگانی انگلیس پیش بینی کرد سرمایه گذاری تجاری به عنوان عامل کلیدی تولید و افزایش دستمزد و درآمد در سال جاری میلادی ۱.۳ درصد کاهش یابد. این روند از ماه مارس - موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا- شکل جدی تری به خود گرفت.
کارشناسان علت این کاهش سرمایه گذاری را چشم انداز مبهم فرآیند برگزیت و در نتیجه ناتوانی در تدوین برنامه ریزی بلندمدت اعلام کرده‎اند.
در پی تشدید بحران برگزیت در انگلیس، «ترزا می» نخست وزیر این کشور مجبور به استعفا شد. به رغم آغاز روند انتخاب جانشین برای "می‌" در حزب محافظه کار و نیز در خانه شماره ۱۰ خیابان داونینگ استریت که انتظار می‌رود در ماه جولای به نتیجه برسد، نامشخص بودن رابطه انگلیس و اتحادیه اروپا سبب شده تا شرکت‌های مالی و تجاری و خودروسازی، دفاتر و کارخانه‌های خود را از این کشور به سایر کشور‌های عضو اتحادیه منتقل کنند.
براساس آمار‌های رسمی، کاهش سرمایه گذاری‌های اقتصادی در انگلیس از سال ۲۰۱۸ آغاز شد که در اوایل سال ۲۰۱۹ به اوج رسید. این دوران طولانی‌ترین دوره رکود و کاهش سرمایه گذاری در انگلیس پس از دوران بحران مالی جهانی بوده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس کاهش سرمایه گذاری برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان

تعدادی از معترضان در شهر لستر انگلیس شرکت البیت را در اعتراض به عرضه تسلیحات از سوی این شرکت به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین محاصره کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، معترضان در میدلنز (منطقه مرکزی کشور انگلیس)، شرکت تسلیحاتی صهیونیستی البیت در شهر لستر که به رژیم اسرائیل پهپاد برای کشتار فلسطینی‌ها می‌دهد را محاصره کردند.

 

.

 


معترضان از کارکنان این شرکت خواستند که عرضه سلاح برای نسل کشی فلسطینی‌ها را متوقف کنند و پلیس نیز از همدستی با شرکت دست بردارد. آنها همچنین فریاد «البیت را تعطیل کنید» سر می‌دادند.

برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • تردید‌های تداوم رشد
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی