Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:53:16 GMT

راه‌اندازی استودیوی 400 متری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۱۵۱

راه‌اندازی استودیوی 400 متری در اردبیل


مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: برخلاف سایر استان‌ها ما در استان اردبیل هیچ دفتر خبری مصوب با چارت تشکیلاتی قانونی نداریم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: ما برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای و انعکاس رخدادها و اتفاقات در شهرهای مختلف استان در حال حاضر دفتری را در فرمانداری‌ها با همراهی خبرنگاران راه‌اندازی کردیم ولی با پیگیری استاندار اردبیل قرار است دفاتر خبری در شهرهای مختلف راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه در برخی از استان‌ها 5 تا 7 دفتر خبری در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده متاسفانه در هیچ یک از شهرهای استان اردبیل دفتر خبری مصوب با چارت سازمانی نداریم ولی باید تلاش جدی را انجام دهیم تا این دفاتر با امکانات و تجهیزات مناسب خبرنگاران که بسیار هزینه سنگینی را به دنبال خواهد داشت راه‌اندازی شود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل‌ با بیان اینکه هیچ یک از فرمانداران استان ریالی اعتبار در اختیار صداوسیما قرار ندادند، تصریح کرد: ما آمادگی داریم با کمک شورای اسلامی استان و به صورت مشارکتی برنامه‌هایی را تهیه و از صداوسیما پخش کنیم که نمونه موفق این برنامه‌های مشارکتی با همکاری شهرداری اردبیل هم اکنون در حال تهیه و پخش است.

ملااحمدی به محدودیت سازمان در راه‌اندازی رادیوشهرها اشاره کرد و گفت: به غیر از چند شهر در کشور سازمان صداوسیما قصد توسعه رادیوشهرها را ندارد اما تلاش ما بر این است تا رادیومغان را که در سال‌های گذشته فعال بوده دوباره راه‌اندازی کنیم تا امکان تهیه و پخش برنامه‌ها از طریق این مجموعه فراهم آید.

وی از راه‌اندازی استودیوی 400 متری در اردبیل خبر داد و بیان کرد: ماه آینده با حضور معاون سازمان صداوسیما این استودیو راه‌اندازی خواهد شد تا امکان تهیه و پخش برنامه‌ها با گستردگی خاص فراهم آید.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل به هزینه سنگین تجهیزات و عدم تامین اعتبارات در تهیه و تولید پخش برنامه‌های دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سال گذشته از محل اوراق اسناد خزانه و اعتبارات استانی دو میلیارد تومان منابع در اختیار ما قرار گرفت که این رقم حتی هزینه خرید یک دوربین و تجهیزات سه پایه را نمی‌دهد.
ملااحمدی اضافه کرد: ما در دو سال اخیر کارهای ابتکاری فراوانی را انجام دادیم اما حتی یکی از مسئولان و مدیران شهرستان‌ها تقدیر و تشکر خالی را نیز از ما نکردند در حالی که پخش زنده راهپیمائی از 5 شهرستان و عزاداری شهرهای مختلف به صورت زنده و تهیه و پخش برنامه‌های مختلف از شهرستان‌ها از جمله آنها بوده است.
وی در پایان اظهار کرد: به دور از سیاسی‌کاری ما آماده تهیه، تولید و پخش برنامه از شوراها هستیم و یقین داشته باشید ما هیچ خصومتی را با شوراها و جایگاه منتخبین مردم نداریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل دوربین شورای اسلامی شهرداری عزاداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این برنامه در ادامه تولید برنامه‌های متنوعی که این روز‌ها در صدای اردبیل در دست تهیه است که با طرح مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی از اول اردیبهشت از رادیو اردبیل و رادیو نما پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی