Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@18:52:04 GMT

فروش اعتباری ۴ محصول ایران خودرو به صورت اعتباری+جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۱۵۲

به گزارش وانانیوز، 

ایران‌خودرو اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات این شرکت به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه مورخ ۹۸.۳.۲۷ تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می‌گردد:

در این طرح فروش پژو پارس ال ایکس با قمیت ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان و پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۹۶ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان در قالب یک چک به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ایران خودرو در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.

اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد.

فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: ایران خودرو فروش مشتری پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به نسبت صعودی گزارش می‌شود. اکثر خودروهای داخلی، رشد قیمت دارند ولی در بازار مونتاژی‌ها به نسبت تغییر چندانی دیده نمی‌شود.

در حال حاضر روند امروز نرخ ارز مشخص نشده، اگرچه با توجه به رشد دوباره دلار از روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودرو از صبح امروز صعودی شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری ۸ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است.

اعلام زمان فروش خودروهای برقی وارداتی

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، رشد ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روز گذشته افت ناچیزی دارند.

جک J۴ آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۹۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

زوتی DL۵ کراس‌اوور وارداتی سایپا به شمار می‌رود که ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro اکسلنت کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز ۳۰ میلیون تومان افت قیمت دارند و با یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به پاسخ شب گذشته ایران به حمله اسرائیل و رشد عجیب نرخ تتر، احتمالاً نرخ ارز نیز از ساعات دیگر رشد خود را آغاز کند. بنابراین در صورت ادامه این وضعیت، احتمالاً قیمت خودرو نیز با شیب بیشتری افزایشی شود.

کد خبر 844201 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها