Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:33:41 GMT

دو حادثه آتش سوزی در ساری و بهشهر +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۲۳۹

دو حادثه آتش سوزی در ساری و بهشهر +تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایرج حسن نژاد رئیس ایستگاه چهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: حادثه حریق در یک رستوران سنتی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در جاده دریا نرسیده به فیروزکنده اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت پذیرش رستوران رخ داده و در پی آن فضای مسقف کاملا دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به آلاچیق‌ها و فضای بیرون بود.

رئیس ایستگاه چهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند، گفت: رستوران با تزیینات چوبی پوشانده شده بود و همین امر سبب گسترش سریع حریق شده بود، اما خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند که خیلی زود از سرایت آتش به اماکن مجاور جلوگیری کنند.

حسن نژاد با بیان اینکه با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان شعله‌های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد، افزود: تا پیش از حضور آتش‌نشانان، یکی از افراد حاضر در این رستوران در هنگام خروج دچار مصدومیت شد.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: کارگران ومالکان رستوران، نسبت به رعایت موارد ایمنی و ایمن سازی مکان اقدام لازم را بعمل آورند.       آتش سوزی در جنگل عباس اباد بهشهر   روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر اعلام کرد حدود ۶ هزار متر مربع فضای سبز و حدودا ۵۰ اصله درخت جنگلی و گردو در ابتدای جنگل عباس اباد بهشهر در آتش سوخت.   بعلت صعب العبور عبور بودن منطقه و دسترسی نداشتن پس از سه ساعت پیاده روی نیرو‌های عملیاتی سازمان، با ابزار دستی وکوله آبی حریق اطفا شد.      
انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران