Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@08:28:37 GMT

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۲۵۲

فرارو: براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۳۴۱ دلار قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت طلا و قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال) مثقال طلا ۱۸,۷۵۰,۰۰۰ ۱۸,۸۲۰,۰۰۰ طلای ۱۸ عیار ۴,۳۲۸,۴۳۰ ۴,۳۴۴,۵۹۰ سکه جدید ۴۷,۱۰۰,۰۰۰ ۴۷,۵۰۰,۰۰۰ سکه قدیم ۴۵,۷۰۰,۰۰۰ ۴۵,۵۰۰,۰۰۰ نیم سکه ۲۴,۸۰۰,۰۰۰   ربع سکه ۱۶,۸۰۰,۰۰۰   سکه گرمی ۱۰,۲۰۰,۰۰۰   انس طلا ۱۳۴۱ دلار ۱۳۴۱ دلار   اخبار داغ ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت طلا 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۳۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۲۹۶ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲