Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استعفای مدیران بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات انجام شده است و هنگامی که این افراد برای ثبت نام نامزدی انتخابات مراجعه می‌کنند باید استعفا و مدارک پذیرش استعفا را به مسئولان ذیربط ارایه کنند.

وی ادامه داد: ممکن است مدیرانی در سطح ملی نیز برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های هفت گانه استان مرکزی از کار خود استعفا داده باشند که آمار دقیق آن موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: کمیته‌های ۶ گانه ستاد انتخابات استان مرکزی شکل گرفته و احکام اعضای کمیته‌ها نیز صادر شده و ستاد انتخابات این استان با تمام ظرفیت تحرکات انتخاباتی را زیر نظر دارد.

اکرمی در خصوص فعالیت خانه احزاب استان مرکزی نیز گفت: احزاب شناسنامه دار نقاط مختلف استان جذب این خانه شده اند و مباحث سیاسی زیر نظر این خانه و نمایندگان احزاب مختلف شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آمار دقیقی در خصوص شمارگروه های سیاسی در استان مرکزی وجود ندارد چرا که علاوه بر احزاب سیاسی مستقل استانی تعداد قابل توجهی نمایندگی تشکل های سیاسی و ملی در استان فعالیت می‌کنند و خانه احزاب مدیریت و سامان این بخش را برعهده خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: فعالیت گروه های سیاسی مختلف تنور انتخابات را گرم‌تر می‌کند و از همین رو حمایت همه جانبه از احزاب و خانه احزاب استان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

استان مرکزی هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استاندار در این همایش گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پاسخی به حمله و تجاوز دشمن بود.

دکتر علی‌محمد زنگانه با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: من از همه احزاب که نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از این عملیات غرورآفرین تلاش کردند سپاسگزارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس