Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@02:05:09 GMT

یکی به خاطر بازی در پرسپولیس، یکی به خاطر حاشیه‌هایش!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۳۶۹

به گزارش ایلنا، قرار است 2 دستیار ایرانی در کادر فنی آندره آ استراماچونی حضور داشته باشد که شامل یک دستیار و یک مربی دروازبآن‌ها می‌شود که باشگاه درحال مذاکره با گزینه‌های مختلف است.مربی سرشناس ایتالیایی برای دستیارهای ایرانی 2 شرط گذاشته که این موضوع تعداد گزینه‌های مورد نظر را کاهشمی دهد.استرا با خودش 3 دستیار می‌آورد که یک نفردستیار فنی، یک نفربدنساز و دیگری هم آنالیزوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سباستین لتو تنها کمک اول استراماچوتی است که او هم سابقه مربیگری درهیچ باشگاهی را ندارد. دستیار‌های دوم و سوم قراراست ایرانی باشند. سرمربی ایتالیایی اعلام کرده دستیارهای ایرانی اش باید بالا ترین مدرک مدرک مربیگری را داشته باشند و به زبان انگلیسی هم مسلط باشند. به این ترتیب تعداد گزینه‌ها به 4 نفر شامل پیروز قربانی، داریوش یزدانی، محمد تقوی و داریوش یزدانی کاهش پیدا کرد. تقوی اعلام کرد حاضر نیست به عنوان دستیار در فوتبال ایران کار کند تا سرانجام از بین 3 گزینه باقی مانده پیروز قربانی به عنوان دستیار ایرانی استراماچونی انتخاب شود. بهزاد غلامپورهم از بین گزینه‌هایی چون محمد محمدی، وحیر طالب لو و پرویز برومند انتخاب شد و پس از سالها فعالیت در کنار علی دایی قرار است به عنوان مربی گلرها جانشین اشکان نامداری شود. نکته ای که درباره غلامپور وجود دارد این است که به زبان امگلیسی مسلط نیست وشاید در این زمینه به مشکل بخورد.

 

* بازگشت بهزاد به استقلال

غلامپور که از سال 2008 مربیگری را با حضور در کادر فنی تیم‌ملی شروع کرد غی از لیگ نهم که در کادرفنی صمد مرفاوی مربی گلر‌ها بود، تا به‌امروز فقط با علی دایی کرده است. تیم‌ملی، راه آهن، صبا، پرسپولیس، نفت تهران و سایپا تیم هایی بودند که بهزاد غلامپور52 ساله در آن‌ها مربی گلر‌ها و دستیار علی دایی بود. آندره آ استراماچونی اولین سرمربی خارجی و سومین سرمربی است که بهزاد با آن کار خواهد کرد.

 

* پیروز با سابقه ترین دستیار استرا

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیروز قربانی 41 با تحصیلات دانشگاهی در زمینه ورزش و مدرک مربیگری A آسیا به زبان انگلیسی هم تسلط دارد تا تمام شرایط لازم برای دستیاری استراماچونی را داشته باشد. پیروز سال 94 در راه آهن دستیار مهدی تار تار بود. همچنین او سابقه سرمربیگری در باشگاه دسته دومی سردار بوکان را هم در کارنامه دارد. تا در بین دستیارهای ایرانی و خارجی استرا ماچونی با سابقه ترین فرد باشد.

 

* گزینه‌هایی که نهایی نشد

از بین نفراتی که گزینه دستیاری استراماچونی بودند رحمان رضایی از شانس بالایی برخوردار بود. سابقه دستیاری درتیم‌های پیکان، راه آهن و تراکتورسازی و پیکان و سرمربیگری در تیم دسته اولی برق جدید شیراز و همچنین سابقه سالها بازی در سری آ ایتالیا گزینه خوبی برای دستیاری استرا بود.اما نداشتن سابقه بازی در استقلال وبدتر از آن یک فصل بازی در پرسپولیس باعث شد تا جو منفی علیه او به راه بیافتد تا مدیران استقلال عطای رحمان را به لقایش ببخشند! محمد تقوی دیگر گزینه هم حاضر نشد در لیگ ایران دستیار شود. داریوش یزدانی هم حاضر نشد با این مدیریت کار کند. علی سامره که شرایطی مشابهه رحمان رضایی داشت و در سری آ ایتالیا توپ زده هم به دلیل موارد انضباطی و شکایت و شکایت کشی که با حسن روشن در آکادمی استقلال داشتند از بین گزینه‌ها خارج می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال رحمان رضایی علی سامره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد

محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه تیم پرسپولیس برابر تیم ملوان برد اقتصادی به دست آورد و از آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰ برابر تیم استقلال خوزستان شکست خورد و  باخت  حریف آبادانی شرایط را برای پرسپولیس خیلی سخت کرده است.

بازی پرسپولیس  و صنعت نفت آبادان ۶ امتیاز ارزش دارد 

او افزود: امیدوارم سرخپوشان ۳ امتیاز کامل این بازی را بگیرند، چون قطع به یقین تیم استقلال در ۷ بازی باقی مانده خود شرایطش به گونه‌ای است که احتمال از دست دادن امتیازات را دارد و این تیم با تیم‌هایی بازی دارد که آنها به دنبال امتیاز گرفتن هستند تا وضعیت خودشان را در جدول رده بندی  سروسامان بدهند. اگر سرخپوشان برابر صنعت نفت برنده شوند علاوه بر اینکه ۳ امتیاز بیرون از خانه را گرفتند، ۳ امتیاز هم به خاطر شرایط جدولی از لحاظ روحی وروانی به آنها داده می‌شود و در مجموع ۶ امتیاز این بازی ارزش دارد.

شافعی تصریح کرد:  به هر حال باید ببینیم نکات فنی این بازی به چه صورت است.  بازیکنان پرسپولیس در بازی با ملوان با احتیاط بازی می‌کردند و بعد از اینکه گل را زدند به لاک دفاعی رفتند و انزلی چی‌ها هم موقعیت زیادی برای گل زدن داشتند و شرایط به نفعشان بود و تارتار یک تیم خوب، جنگنده، جوان و پرانرژی درست کرده است که از این نظر به این مربی تبریک می‌گویم.

رفیعی نشان داده لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد امیر رضا رفیعی گلر جوان را در درون دروازه چطور می‌بیند، گفت:  اوسمار شجاعت داشته و این گلر را در حضور علیرضا بیرانوند یکی، ۲ بار میدان داده است. به نظرم این گلر نشان داده که لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد و این رشادت و از خودگذشتی که در صحنه‌های فوتبالی داشت، شرایطی برای تیم به وجود آورده که به او اعتماد به نفس داده اند و دارد از مسئولیت  هیا خودش به نحو احسن استفاده می‌کند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها شرایط خوبی داشته باشد و نوید یک گلر خوب در سطح کشور را بدهد.

استقلالی ها جنک رسانه ای درست می کنند 

او درباره اینکه استقلالی‌ها علیه سرخپوشان مصاحبه‌هایی انجام دادند و بیانیه‌هایی هم صادر کردند، گفت: به نظرم استقلالی‌ها دارند جنگ رسانه‌ای و حاشیه‌ای درست می‌کنند که پرسپولیس از آن حالت رقابتی که دارد که ۶ سال قهرمانی متوالی اش را مسجل کند،  دورش کنند  و این ترفند را عوامل رسانه‌ای شان انجام می‌دهند تا سرخپوشان را به حاشیه ببرند. اما بازیکنان و مدیریت پرسپولیس باتجربه هستند و اصلا فکر نمی‌کنم که به این مسائل ورود کنند و اصلا منطقی هم نیست روی این مسائل تمرکز کنند و باید با طیف خاطر بازیکنان روند بازی خود را حفظ کنند و نتایج را بگیرند و دل هواداران را شاد کنند تا به قول معروف بتوانند به سلطه ۶ سال قهرمانی ادامه بدهند و سال‌های خوبی را برای هواداران رقم بزنند.

مطمئن هستم استقلال امتیاز از دست می دهد 

شافعی درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، بیان کرد: من مطمئن هستم که استقلال امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس به روند قهرمانی هایش در ۶ سال اخیر ادامه می‌دهد.

پرسپولیس و استقلال با این روند واگذاری آسیب می بینند

پیشکسوت پرسپولیس درباره واگذاری سرخپوشان به ۴ بانک به طور مشترک و انتقال سهام آبی پوشان به پتروشیمی خلیج فارس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم اگر در این مسیر برای واگذاری بروند هر ۲ تیم لطمه و آسیب می‌بیننند، چون مالکیت باشگاه‌ها به صورت مشترک می‌شود و اتفاقات فوتبالی در مدیریت تاثیر می‌گذارد  و واقعا این ۲ تیم در لبه پرتگاه قرار می‌گیرند.

روند واگذاری مالکیت سرخابی ها اشتباه است 

او افزود:  به نظرم از این  نوع واگذاری باید ۲ باشگاه خارج شوند و بیایند به صورت مستقل  و با برنامه اینها را به شرکت‌های خصوصی واگذار کنند که در آمد زایی داشته باشند. اکنون بانک‌ها صاحب این ۲ باشگاه شوند چه درآمدی حاصل می‌شود. در حالی که اگر یک کارگروه اقتصادی داشته باشند که بتواند مالکیت سرخابی‌ها را به شرکت‌های خصوصی بدهند می‌توانند از همه برند پرسپولیس و استقلال استفاده بهینه ببرند و سودآوری داشته باشند. معتقدم این روند واگذاری غلط است و مطمئنا این پروژه شکست خواهد خورد.

امیدوارم صنعت نفت بعد از بازی با پرسپولیس همه امتیازات را بگیرد 

شافعی درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس ۲ بر یک این بازی را برنده می‌شود. با توجه به اینکه ۳ امتیاز این بازی برای پرسپولیس مهم است، ان شا الله این بازی را پیروز می‌شود. من سابقه بازی در تیم صنعت نفت را دارم و کاپیتان این تیم بودم و ان شا الله بعد از بازی با پرسپولیس بتواند  بقیه امتیازات را بگیرد و در لیگ باقی بماند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • کارشناس صهیونیست: ایران پیش از رسیدن موشک‌هایش پیروز شد
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد