Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اسطوره فوتبال آرژانتین طبق معمول از تیم ملی کشورش به خاطر کسب نتایج ضعیف انتقاد کرد و این بار آتشین‌تر از قبل. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت 2 بر صفر تیم ملی آرژانتین مقابل کلمبیا در نخستی بازی‌اش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2019 برزیل کام هواداران این تیم را تلخ کرد اما در این میان دیه‌‌گو مارادونا اسطوره این تیم به سکوت و انتظار برای دیدن یک بازی بهتر از ملی‌پوشان کشورش بسنده نکرد و از خجالت آنها درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا که از زمان برکناری خودش از سرمربیگری تیم ملی آرژانتین (پس از جام جهانی 2010) تقریباً از همه سرمربیان بعدی این تیم ایراد گرفته است، این بار هم نارضایتی خود را در گفت‌و‌گو با شبکه TyC Sports  آرژانتین صریحاً ابراز داشت.

او گفت: امروز دیگر شما می‌توانید فکر کنید که تیمی مانند تونگا هم می‌تواند ما را شکست دهد. این آرژانتین پرستیژی داشت که ما با چنگ و دندان آن را به دست آوردیم. یادتان هست زمانی که ما مقابل پرو (پیروزی 2 بر یک در انتخابی جام جهانی 2010 در وقت‌های تلف شده) جنگیدیم. از آنها (انگیزه و تعصب) چه مانده است؟ پس تعصب نسبت به پیراهن چه می‌شود؟ احساس‌ چه می‌شود.

کوپا آمه‌ریکا 2019| استارت کلمبیای کی‌روش با پیروزی مقابل آرژانتین مسی

مارادونا که اخیراً به دلیل مشکلات جسمانی دست از هدایت تیم دسته دومی دورادوس مکزیک کشید، در روزهای آتی قرار است که تحت عمل‌های جراحی قرار بگیرد و مشخص نیست که چه زمانی بتواند مربیگری را از سر بگیرد.

تیم ملی آرژانتین پس از قبول باخت مقابل کلمبیا، در بازی دوم خود در کوپا آمه‌ریکا، بامداد پنجشنبه به مصاف پاراگوئه می‌رود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دیگو مارادونا تیم ملی فوتبال آرژانتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگو مارادونا تیم ملی فوتبال آرژانتین دیگو مارادونا تیم ملی فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس باید پاسخگوی شرایط سپاهان باشد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شاید اهالی فوتبال نسبت به تصمیماتی که سرمربی سپاهان می‌گیرد آگاهی ندارند، به همین دلیل تقاضا می‌کنم وی در رابطه با نتایج تیمش پاسخگو باشد.

محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نتایج ضعیف کسب شده در بازی‌های گذشته سپاهان اظهار کرد: از نظر من برخی دوستان بسیار خوش‌بینانه صحبت می‌کنند که حرف از نتایج سینوسی می‌زنند، بی‌شک این تعداد نتیجه نگرفتن عملکرد سینوسی به شمار نمی‌رود. برخی اتفاقات در زمینه فنی و چینش ترکیب سپاهان در حال رخ دادن است که باعث آگاهی می‌شود. هدف من قضاوت نیست، اما اینکه سرمربی طلایی‌پوشان اصلاً در خصوص تصمیم‌گیری‌های خود توضیحی نمی‌دهد جای سوال دارد.

وی افزود: گاهی برخی تصمیم‌ها به گونه‌ای است که در یک برهه نتیجه بخش خواهد بود، اما همان تصمیم‌ها امکان دارد امروز نتیجه نداشته باشد. برای مثال یک زمان آب خوردن حین تمرین برای ما ممنوع بود، اما امروزه علم می‌گوید استفاده از آب ضروری است. تصمیم‌هایی که امروزه در تیم فوتبال سپاهان اتخاذ می‌شود برای افرادی که فوتبال مدرن را می‌شناسند، مبهم است. شاید تصمیم‌های مورایس صحیح است، اما نتیجه خوبی نمی‌دهد. سرمربی سپاهان باید پاسخگو باشد.

یاوری تصریح کرد: یزدانی و دانشگر پس از مدت‌ها با یکدیگر هماهنگی پیدا کردند، اما به یک‌باره روز مسابقه با صنعت نفت آبادان در خط دفاع میانی تغییرات ایجاد می‌شود. اگر دقت کنید در جدال با شاگردان ویسی امید نورافکن، دابو و دانشگر به عنوان مدافعان سپاهان ترکیب قرار گرفتند، اما به دلیل اینکه دابو و نورافکن رو به جلو بازی کردند؛ محمد دانشگر در خط میانی تنها بود.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به تصمیم‌های فنی مورایس تصریح کرد: باید بدانیم چرا زمانی‌که سپاهان نیاز مبرم به گل دارد مهاجمی که موفق به گلزنی شده از زمین مسابقه خارج می‌شود؛ مورایس باید پاسخگو باشد. هیچکس نمی‌داند دلیل این تصمیم‌گیری‌های سرمربی سپاهان چیست. مورایس از جمله مربیانی است که به خوبی می‌داند در کنفرانس‌های مطبوعاتی چگونه صحبت کند. بنابراین اگر پیش از این به پیشنهادهای عربی اشاره کرده است، شاید قصد دارد بگوید مشکلی با ترک سپاهان ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظلمی که به سپاهان می‌شود را نباید نادیده گرفت. اشتباهات داوری علیه این تیم وجود دارد و جای تعجب دارد که چرا داور دیدار با صنعت نفت آبادان صحنه گل دوم شاگردان ویسی را خطا نگرفت، مگر بازیکنان راگبی بازی می‌کردند؟ تمام این موارد به جای خود، اما تمام اهالی فوتبال اطلاع دارند که چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است.

یاوری پیرامون خریدهای سپاهان یادآور شد: مورایس در گفت‌وگویی اعلام می‌کند تنها اعرابی با نظر وی جذب شده، اما جالب این است که بازیکن مورد علاقه خود را در بیشتر مواقع روی نیمکت قرار می‌دهد. در نیم فصل جدایی کاوه رضایی از تیم قطعی می‌شود، اما هم اکنون با کمترین تأثیر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. برای مثال در تقابل با تراکتور سبک بازی سپاهان مستقیم بود و شهریار مغانلو باید با ضربه سر توپ سوم را در اختیار وینگرها قرار می‌داد تا از فرصت استفاده کنند. سوال من این است که آیا کاوه رضایی وینگر سرعتی است که تا دقیقه ۸۵ بازی می‌کند؟ در این جدال اعرابی بیشتر کارآمد بود.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه اطلاع ندارم دلیل تصمیم‌گیری‌های مورایس چیست قضاوت نمی‌کنم، اما ای کاش این سرمربی به جامعه فوتبال و عاشقان سپاهان احترام بگذارد و پاسخگو باشد. حرف و عمل مورایس با یکدیگر هم‌خوانی ندارد. هرگاه دابو و نورافکن به عنوان مدافع میانی بازی کردند دروازه طلایی‌پوشان باز شده و نمونه بارز آن تقابل با استقلال است. نورافکن اصلاً بازیکن این منطقه نیست و با این کار کیفیت بازی وی نیز کاهش پیدا می‌کند. اگر این یک دستور تیمی به شمار می‌رود، مورایس باید پاسخگوی آن باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: شاید اهالی فوتبال نسبت به تصمیماتی که سرمربی سپاهان می‌گیرد آگاهی ندارند، به همین دلیل تقاضا می‌کنم وی در این رابطه توضیح دهد. مورایس تاکید دارد که تنها به جذب اعرابی علاقه‌مند بوده است و این از دو حالت خارج نیست یا این بازیکنان به وی تحمیل شده‌اند که اصول مربیگری حرفه‌ای این موضوع را رد می‌کند یا این بازیکنان با تصمیم خود سرمربی خریداری شده‌اند و وی حرف دیگری می‌زند. هدف من قضاوت نیست و روی صحبت‌های مورایس تاکید دارم. همیشه از سپاهان حمایت کرده‌ایم چراکه این تیم خانه ما است، اما دیگر نمی‌شود شرایط را ایده‌آل دید.

وی ادامه داد: هنر دابو نگه داشتن و چرخش با توپ است، آیا این بازیکن با چنین شرایطی برای حضور در دفاع میانی مؤثر است؟ اگر پاسخ مورایس آری است بیاید و دلایل آن را توضیح دهد. نمی‌دانم چرا مورایس اینگونه تصمیم‌گیری می‌کند و اگر دلایل قانع کننده‌ای داشته باشد می‌تواند در سپاهان ماندگار باشد.

یاوری با اشاره به حل مشکلات سپاهان در این برهه زمانی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین ایرادهای سپاهان نیز در اختیار نداشتن مربی فارسی‌زبان در کادرفنی است. مربی باید بتواند نزدیک به بازیکنان باشد، گاهی یک بازیکن نیاز به هم صحبتی با مربی خود را دارد. شاید در این برهه حضور یک مربی سپاهانی بتواند گره‌گشای کار طلایی‌پوشان باشد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که از هفته‌های گذشته به دلایل مختلف وارد بحران شده بود، شب گذشته برابر نساجی مازندران در نقش جهان متوقف شد تا با کسب ۳۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در جایگاه چهارم قرار بگیرد. این در شرایطی است که آبی‌پوشان پایتخت با ۵۰ امتیاز صدر جدول رقابت‌های لیگ را به خود اختصاص داده‌اند و شاید بتوان گفت طلایی‌پوشان به نوعی کورس قهرمانی را از دست دادند.

کد خبر 743941

دیگر خبرها

  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • بعد از ۳ باخت کشتی‌گیران ایرانی مقابل تاج‌الدینوف؛ غولی که ششدانگ نیست!
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • پلی به گذشته - پاس گل زیبای تیاگو موتا به ساموئل اتوئو مقابل فیورنتینا (کوپا ایتالیا - 2010/4/13) / فیلم
  • مورایس باید پاسخگوی شرایط سپاهان باشد