Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، به آخرین وضعیت دانشمند زندانی ایران در آمریکا اشاره و اظهار کرد: ما برای پیگیری این موضوع با وزارت امور خارجه رایزنی کردیم و قرار بر این شد که این وزارتخانه وضعیت این دانشمند ایرانی را از طریق مسیرهای دیپلماتیک پیگیری کند تا هر چه سریع‌تر مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه تا کنون هیچکدام از دادگاه‌های دکتر مسعود سلیمانی در آمریکا برگزار نشده است و ظاهراً این موضوع تعمدی به تعویق انداخته می‌شود و متأسفانه زمان دقیق دادرسی وی مشخص نشده است، امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر وضعیت این استاد روشن‌تر و آزاد شوند.

وزیر علوم همچنین در خصوص وضعیت سلامت جسمی و روحی دکتر مسعود سلیمانی نیز گفت: مشکلی در خصوص سلامت جسمانی این دانشمند به من گزارش نشده است، البته ممکن است به لحاظ شرایطی که برای او به وجود آمده است، از نظر روحی با مشکل مواجه شود و ما امیدوار هستیم هر چه زودتر مشکل او از طریق وزارت امور خارجه رفع شود.

غلامی گفت: دولت آمریکا به عمد اساتید برجسته و نخبگان علمی ایران را دستگیر می‌کند و به نظر نمی‌رسد این موضوع بدون برنامه‌ریزی و اتفاقی رخ داده باشد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا هم‌زمان با حملات سپاه

هم‌زمان با حمله گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا، ضمن تشریح جزئیات این حمله از حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم‌زمان با حملات موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی که در واکنش به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران صورت پذیرفت، در تماسی تلفنی با لوید آستین همتای آمریکایی خود گفت‌وگو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی، آستین را از آخرین تدابیر نظامی اسرائیل در واکنش به حملات بامداد شنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی مطلع ساخت و از حمایت‌های کاخ سفید از این رژیم در برابر ایران قدردانی کرد.

این در حالی است که شبکه کان ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز از گفت‌وگوی تلفنی قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خبر داده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 744268

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا هم‌زمان با حملات سپاه
  • راه حل دانشمند ایرانی برای تجزیه رنگ‌های سمی موجود در فاضلاب