Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر بمباران یک خانه مسکونی در شمال يمن سه کودک و یک زن کشته شده و یک زن دیگر نیز زخمی شد.به گزارش بلاغ، جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی بعد از ظهریکشنبه یک خانه مسکونی را در شهرستان «عبس» واقع در استان «حجه» در شمال یمن بمباران کردند که این حمله هوایی تا کنون موجب کشته شدن سه کودک و یک زن و مجروحیت یک زن دیگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، هنوز آمار نهایی در خصوص تلفات این حمله هوایی مشخص نشده است. حملات هوایی امروز بعدازظهر به مناطق شمالی یمن بسیار پر تعداد و شدید بود.

جنگنده‌های سعودی همچنین مناطق مرزی یمن مشرف به استان عسیر عربستان از جمله «مجازه» و «الربوعه» را نیز پنج مرتبه هدف حملات هوایی خود قرار دادند. نیروهای انصارالله و کمیته‌های مردمی هفته‌هاست که در این مناطق در حال عملیات هستند.

منطقه «کتاف» در استان «صعده» نیز در ساعات گذشته نه مرتبه بمباران شده است. 

در همین حال به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، نیروهای یمنی نیز در مناطق مرزی دو خودروی حامل نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی را هدف قرار دادند که تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز گذشته (شنبه) گفت که درگیری‌ها از این پس وارد خاک عربستان خواهد شد و «جنگ بزرگ» در راه است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور دیشب در مناطق مختلف 50 پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را رهگیری و منهدم کردند.

بنابر این بیانیه این پهپادها در مناطق بلگورود، بریانسک، کورسک، تولا، اسمولنسک، ریازان، کالوگا و مسکو رهگیری و منهدم شدند.

ساعاتی پیش هم «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار استان بلگورود با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی ارتش اوکراین به مناطق مسکونی این منطقه دست‌کم دو نفر کشته شدند.

وی دراین‌باره گفت: داده‌های اولیه نشان می‌دهد که در پس سقوط دو پهپاد در مناطق مسکونی در روستای بوروز، یک خانه کاملا در آتش سوخت و در نتیجه آن دو نفر جان باختند و یک خانه دیگر نیز به‌شدت آسیب دیده است.

ویاچسلاو گلادکوف پنج‌شنبه گذشته نیز اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه ۲۱ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در این منطقه رهگیری و منهدم کرد.به گفته گلادکوف در این حادثه دست‌کم یک نفر زخمی شده است.

وزارت دفاع روسیه نیز سه‌شنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه درگیری ها در مناطق مختلف بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد. در این بیانیه آمده است که «در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.»

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور نیز ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید. وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

کد خبر 6083571

دیگر خبرها

  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • فیلم/ امدادرسانی‌های نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده