Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم فوتسال امید ایران با برتری مقابل افغانستان در مرحله گروهی به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش ایسنا، تیم امید فوتسال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (یکشنبه) در دومین بازی گروهی خود در مسابقات زیر بیست سال آسیا در سالن پورشریفی تبریز به مصاف افغانستان رفت و در نهایت به پیروزی سه بر دو دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایران در این بازی مسعود یوسفی (دو گل) و رضا قنبری گلزنی کردند.

به این ترتیب شاگردان حمید شاندیزی با کسب دو پیروزی به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و در این مرحله باید سه‌شنبه از ساعت ۲۰ به مصاف لبنان تیم دوم گروه B بروند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افغانستان ایران بازی لبنان مسابقات قهرمانی آسیا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن‌مونیخ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی بایرن مونیخ به‌پایان رسید.

در رقابت حساس و نزدیک این دو تیم یوشوا کیمیش موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس رافائل گوئررو برای بایرن مونیخ گلزنی کند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال کد خبر 745643

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا