Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:46:40 GMT

نلاس چهل و ششمین شهر آذربایجان غربی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۵۸۹

نلاس چهل و ششمین شهر آذربایجان غربی شد

در جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و نماینده  مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر و سرپرست فرمانداری سردشت و امامان جمعه سردشت و نلاس و اعضای شورای اسلامی شهرنلاس با قرائت حکم صادره از سوی استاندار، اولین شهردار شهر جدیدالتاسیس نلاس معرفی شد .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  سیف اله مطلبی مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان‌غربی در این مراسم که در محل مسجد قبای شهر نلاس برگزار شد  با اعلام اینکه نلاس چهل و ششمین شهر استان صاحب شهرداری است بر ضرورت حل مشکلات اساسی شهروندان با تعامل جدی شوراهای شهر و شهرداری و حمایت مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم منصور محمدی با حکم استاندار آذربایجان غربی منصوب و معرفی گردید و از خدمات آقای علی سلیمان پور سرپرست سابق دهیاری و سرپرست فعلی شهرداری نلاس با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
به گزارش ایسنا؛ نلاس از توابع دهستان ملکاری بخش وزینه شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی دستگاه های اجرایی شورای اسلامی شهرداری نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد