Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی گفت: جذابيت و كيفيت بخشي به كلاس های اوقات فراغت دانش آموزی نياز به برنامه ريزی علمی و آموزشی غير رسمي دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حمید صادقی» امروز(26خرداد) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت و  جلسه هماهنگی اعزام اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر به اردوی زیارتی مشهد مقدس گفت: برگزاری كلاس های اوقات فراغت سبب كاهش آسيب های اجتماعی و آشنايی دانش آموزان با بازار كسب و كار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان با بیان اینکه دانش ‌آموزان باید آزادانه و با علاقه در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند، افزود: خانواده‌ها نباید کاری کنند که فرزندشان فکر کند که برنامه‌های اوقات فراغت اجباری و تحمیلی است.

 

 

وی بهره گیری از مربیان خلاق در کلاس های طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد را سبب جذب جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: جذابيت و كيفيت بخشي به كلاس های اوقات فراغت دانش آموزی نياز به برنامه ريزی علمی و آموزشی غير رسمي دارد.

 

 

در ادامه این جلسه اسماعیل سهرابی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت سال 97 گفت: نقاشی، خط و خوشنویسی، قرائت قرآن، طرح کتابخوانی، کلاس های ورزشی، اردو های تفریحی، اجرای سرود، شعر خوانی، اجرای نمایش و... از رشته های اجرایی در این کانون است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر افزود: ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، آموزش های مختلف در رشته های مورد نیاز اعضای کانون و آموزش کار گروهی و همگانی از اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه دهه کرامت در فارس غنی سازی اوقات فراغت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کلاس های طرح اوقات فراغت شهرستان دلیجان کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است