Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد صمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بانک در بین همه بانک‌های استان، تاکنون رتبه اول در پرداخت تسهیلات ازدواج برای زوج‌ها را کسب کرد.

وی اظهار داشت: تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تاکنون برای ۵۸۸ نفر در سطح استان زنجان پرداخت شده است.

صمدی خاطرنشان کرد: پرداخت وام ازدواج در کمترین زمان تا سه روز به محض تکمیل شدن پرونده از سوی زوجین بلافاصله به حساب آنان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌ها وجود ندارد و نوعروس و داماد هر کدام جداگانه می‌توانند از این تسهیلات را دریافت کنند.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: زوج‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند می‌توانند به شعب این بانک‌ها در شهرها و بخش‌های استان مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، این بانک در بخش‌های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، برای برقی کردن چاه‌های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت‌های فسیلی از سوی این بانک تسهیلات پرداخت می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده‌ها برای پرداخت وجود ندارد.

۹۵۰۵/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد