Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیشنهاد مذاکره مجدد توسط آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: ما با آمریکایی‌ها مذاکره‌ای نخواهیم داشت چرا که آن‌ها به دنبال تحمیل کردن سیاست‌های خود به ایران هستند.

وی درباره تحریم‌های جدید آمریکایی‌ها علیه پتروشیمی ایران گفت: این گونه اقدامات نشان دهنده خباثت استکبار است که به جایی نمی‌رسد و ما کارمان را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرسلیم با بیان اینکه کسی که پشتیبانش خداوند باشد از اینگونه اقدامات امریکایی‌ها نگرانی ندارد، یادآور شد: امکانات و منابعی که خداوند متعال به کشورمان داده قوی‌تر از این هاست که بخواهند ما را به زانو در آورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آخرین وضعیت FATF در مجمع تشخیص مصلت نظام اظهار کرد: با تحریم آمریکایی‌ها علیه سپاه، FATF تقریبا رد شده است.

وی درباره قانون رسیدگی به اموال مسئولین در مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کار قانون رسیدگی به اموال مسئولین در مجمع تشخیص انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی برجام میرسلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین توسط پلیس این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی تصریح کرد: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیرو‌های پلیس انجامید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی