Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و افغانستان برای مشخص شدن وضعیت سرگروهی در گروه اول مسابقات با حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر در تبریز برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان شاندیزی به پایان رسید.

مسعود یوسفی در دقیقه ۳ با یک دریبل زیبا و شوت محکم موفق شد تک گل ایران را در وقت اول مسابقه به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز تیم افغانستان حملات بی‌شماری روی دروازه ایران‌ انجام داد که حاصلی در پی نداشت تا این که در دقیقه ۱۹ این وقت از مسابقه، درنهایت افغانستان یک گل به ثمر رساند.

افغانستان که به دلیل تفاضل گل بهتر با یک تساوی هم می‌توانست عنوان تیم‌ اول گروه را از آن خود کند، با انگیزه‌ای مضاعف در زمین حاضر شده بود.

وقت دوم مسابقه با احتیاط زیادی از سوی دو تیم دنبال شد تا این که رضا قنبری در دقیقه ۱۰ از وقت دوم گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در ادامه نیز مسعود یوسفی گل دیگری را دقیقه ۱۱ از وقت دوم وارد دروازه افغانستان کرد تا گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر رسانده باشد.

در چهار دقیقه پایانی بازی تیم افغانستان به بازی پاور پلی رو آورد و یک گل دیگر نیز به میزبان مسابقات قهرمانی آسیا زد.

با پایان مرحله گروهی مسابقات چهره هشت تیم صعود کرده به مرحله یک ‌چهارم نهایی و برنامه این مرحله به‌ شرح زیر مشخص شد:

سه‌شنبه ۲۸ خرداد

اندونزی ــ ویتنام / ساعت ۱۱

ژاپن ــ عراق /  ساعت ۱۴

تایلند ــ افغانستان / ساعت ۱۷

ایران ــ لبنان / ساعت ۲۰

کد خبر 444297

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتسال و ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است اولین رقیب ایران در جام ملت‌های آسیا توانایی رقم زدن شگفتی در این دوره از رقابت‌ها را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خودمان را 35 روز قبل از مسابقات آغاز کردیم و در این مدت، بازی‌های دوستانه‌ای مقابل ویتنام، مراکش و نیوزیلند داشتیم. حسین طیبی نتوانست به بازی‌ها برسد. با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم به‌خوبی آماده است تا به اهداف خودمان در این جام برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تمجید از حریف فردا (پنجشنبه) ایران خاطرنشان کرد: افغانستان تیمی بااستعداد است و می‌تواند در این تورنمنت شگفتی بسازد. بازیکنان افغانستان بسیار تکنیکی هستند و تا جایی که توانستیم، آنها را آنالیز کرده‌ایم. باور داریم این مسابقه می‌تواند برای ما پُرچالش باشد.

حل مشکل دائم شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

همچنین محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی 21 سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در 2 پُست کمبود دارد

تیم‌های ملی ایران و افغانستان از ساعت 12:30 فردا، در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 و در سالن هوا مارک ایندور بانکوک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها