Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:07:07 GMT

عواقب بد در انتظار پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۷۱۳

بهزاد داداش زاده در خصوص مشکلات مالی به وجود آمده برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس افزود: تیم‌هایی که در قالب شرکت‌های تجاری فعالیت می‌کنند اما ماهیت آنها بطور کامل دولتی است همیشه با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کردند. پرسپولیس همیشه با مشکلات ارزی روبرو بوده است. این تیم با وجود قهرمانی‌های متوالی همچنان با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- کارشناس فوتبال ایران افزود: مدیریت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس باعث شد تا این تیم با وجود تمام مشکلات نتیجه بگیرد. او انتظار خاصی ندارد. می‌خواهد پولش را بگیرد. باید این پول را به او پرداخت کنند تا انگیزه لازم را برای ادامه فعالیت داشته باشد. من با پیشکسوتان پرسپولیس صحبت می‌کنم همه ناراحت و نگران هستیم که چرا شرایط را برای ماندن برانکو فراهم نمی‌کنند. اگر الان پرسپولیس پول ندارد خیلی صریح و بی پرده بگویند برانکو را نمی‌خواهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا با این شرایط امکان قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد گفت: حریفان پرسپولیس نظیر تراکتورسازی خریدهای خیلی خوبی داشته است. پرسپولیس شروع بدی برای فصل بعدی داشته است و قطعاً عاقبت بدی هم در انتظارش خواهد بود.

داداش زاده ادامه داد: این تیم در تمامی خطوط سه گانه خود نیاز به تقویت دارد تا بتواند ضعف‌های موجود خود را پوشش دهد و حضور قدرتمندی هم در آسیا داشته باشد. همین امسال هم دیدیم پرسپولیس در روزهای پرفشار لیگ کم می‌آورد و توانایی لازم در ساق پای بازیکنانش دیده نمی‌شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مشکلات مالی برانکو بهزاد داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تایید صحبت‌های اخیر علیرضا دبیر مبنی بر بالا نبردن توقعات از کشتی عنوان کرد که توقع از این رشته نباید بیشتر از یک مدال در مجموع دو رشته آزاد و فرنگی باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن رنگرز در خلال برگزاری مسابقات جام تختی، درباره کامل شدن سهمیه کشتی فرنگی ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک اظهار داشت: خوشحالم که الحمدالله کشتی فرنگی ما به شایستگی 6 سهمیه کامل را گرفت. با انسجام تیمی و بدون دغدغه از این حیث بتوانیم مسیر ناهموار و سخت آماده‌سازی برای المپیک را پشت سر بگذارد. البته الان هم حرف چند ماه گذشته را تکرار می‌کنم از ابتدا اولویت و هدف‎‌گذاری ما صرفا کسب 6 سهمیه نبود کمااینکه اگر در المپیک با 100 ورزشکار هم شرکت کنید خیلی به کمیت امتیاز نمی‌دهند و کیفیت کار مهم است، به صورت مشخص به رنگ مدا‌ل‌ها نگاه ویژه‌ای می‌شود و امیدوارم بهترین رنگ‌ها و نتایج را رقم بزنیم.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

 

وی در مورد انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک تصریح کرد: چرخه انتخابی تیم ملی کاملا مشخص است. در 60 و 67 کیلو مسیرهایی را برای ارزیابی فنی کشتی‌گیران تعریف کرده بود که درنهایت مقرر شد در هر دو وزن دو کشتی‌گیر ما در تورنمنت رنکینگ مجارستان مورد ارزیابی نهایی قرار گیرند. قطعا رقابت حساسی بین آنها هست. ما دو ارزیابی در چرخه تعریف کردیم بخشی از آن، در مجموع ارزیابی داخلی است که مسابقات کشوری را شامل می‌شود ولی صرفا قهرمان کشور شدن به منزله پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. کشتی‌گیر باید در رقابت بین‌المللی هم نشان دهد که می‌تواند به عنوان ملی‌پوش کسب افتخار کند.

رنگرز درباره صحبت‌های اخیر دبیر مبنی براینکه انتظارات از کشتی پایین آورده شود، گفت: ما منهای رقابت‌های 2012 لندن، در همه ادوار اگر مقایسه تطبیقی انجام دهیم، کاروان کشتی ما همیشه سهم خودش به جهت کسب یک نشان طلا را به ورزش کشور ادا کرده است. اینکه الان بنابر هر دلیلی فشار را روی کشتی بیش از فضای متعارف خودش تحمیل کنیم و بار را روی دوش ورزشکار بیاندازیم قطع به یقین نه تنها کمک‌کننده نخواهد بود، بلکه بازدارنده نیز خواهد بود. فرمایش دبیر را صددرصد تایید می‌کنم و توقع از کشتی در المپیک باید در هر دو رشته آزاد و فرنگی مجموعا یک نشان طلا باشد. این به منزله این نیست که قهرمانان ما تلاش نکنند که با حداکثر طلا برگردند اما آنچه باید مطالبه از کشتی باشد، به نظر من همان یک طلاست، همانطور که در المپیک‌های قبلی منهای 2012 لندن رخ داد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با وضعیت وزن 77 کیلوگرم بعد از تعلیق داخلی محمدرضا مختاری و بازگشت محمدعلی گرایی خاصرنشان کرد: کادرفنی با هماهنگی فدراسیون کشتی، برمبنای چرخه انتخابی تیم ملی و باتوجه به مصلحت ملی و زمان کوتاهی که وجود داشت عملا مصوبه را اعلام کرد و درخصوص 77 کیلو هم همین اتفاق رخ داد. باتوجه به زمانی که تا المپیک داریم، ارزیابی صورت گرفته به همین شکلی بود که اعلام شد.

وی همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران و کشتی به عنوان فدراسیون برتر سال 1402 گفت: اول از دوستان بابت طراحی این برنامه تشکر می‎‌کنم. کشتی در حوزه ساخت و ساز و سایر شاخص‌ها به شایستگی به عنوان فدراسیون برتر شناخته شده است. در مورد امین هم توقع غیر از این نبود کسب دو نشان طلای جهانی و بازی‌های آسیایی و آقایی ورزش کشور برازنده امین جان میرزازاده است. قطعا یک نشان قشنگ المپیک در کارنامه‌اش خالی است که امیدوارم آن را هم کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو