Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان، دلار ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان، یورو ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان، پوند ۱۷ هزار و ۳۵۶ تومان ارزشگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای 18 عیار امروز (دوشنبه 27 خرداد) 429 هزار و 400 تومان است و هر انس طلا در بازار جهانی 1341 دلار قیمت گذاری شده است این در حالی است که روز گذشته (26 خرداد) هر گرم طلای ۱۸عیار امروز (26 خرداد) ۴۳۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود و ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱,۳۴۱ دلار معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش امروز (27 خرداد) سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 753 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 552 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 473 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 652 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 21 هزار تومان مبادله می شود در حالی که روز گذشته (26 خرداد) سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 710 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 570 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 480 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 680 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 10 هزار تومان مبادله می شد.

 

این گزارش می افزاید: امروز در بازار آزاد دلار 13 هزار و 750 تومان، یورو 15 هزار و 400 تومان، پوند 17 هزار و 356 تومان،  درهم امارات 3 هزار و 752 تومان، ین ژاپن 12 هزار و 717 تومان، فرانک سوئیس 13 هزار و 799 تومان، دلار استرالیا 9 هزار و 472 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 277 تومان، لیر ترکیه 2 هزار و 336 تومان، یوان چین 1990 تومان و کرون سوئد 1452 تومان ارزشگذاری شده است این در حالی است که (26 خرداد) در بازار آزاد دلار 13 هزار و 550 تومان، یورو 15 هزار و 300 تومان، پوند 17 هزار و 150 تومان، درهم 3690 تومان، لیر 2330 تومان، یوان چین 1965 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 250 تومان، دلار استرالیا 9400 تومان و کرون سوئد 1392 تومان مبادله می شد.
‏ ‏

 

همچنین روز گذشته صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می کردند. یورو نیز در این روز در صرافی ها با قیمت 14 هزار و 750 تومان خریداری می شد و با قیمت 14 هزار و 850 تومان به فروش می رفت.

 

این گزارش می افزاید: بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (27 خرداد) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۰ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۱۶ واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۳ ریال افزایش نسبت به روز یکشنبه ۵۲ هزار و ۹۰۸ ریال و هر یورو نیز با دو ریال افزایش ۴۷ هزار و ۱۲۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۳۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۲۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۱۱ ریال، روپیه هند ۶۰۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۹۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۷۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۲۹ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۳۳۵ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۳۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۲ ریال، روبل روسیه ۶۵۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۹۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۵۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۶۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۳۳ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۵۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۴۳۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۳۹۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۹۷ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۲۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۲۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۳۵۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۶۰۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار ۹۸۸ ریال ارزش‌گذاری شد./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت خطبه نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس اردبیل نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه بیرجند قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 976 تومان معامله می‌شود.

101 میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 736 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 628 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 952 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 157 تومان است.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه 4  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 896  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 976

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 736

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 628

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 952

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 157

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد