Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@15:20:52 GMT

مشایی به اوین بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۸۴۵

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم که از ۶ خرداد ماه همراه بقایی به مرخصی آمده بود، به اوین برگشت. ناطقان: یکی از پرونده‌های جنجالی پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس دولت دهم بود که حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران ۲۶ اسفند ماه سال ۹۶ توسط مأموران پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیم مشایی ۲۴ اسفندماه سال ۹۶ با حضور مقابل سفارت انگلستان در تهران، حکم حمید بقایی معاون سابق احمدی‌نژاد را آتش زد.

دو جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات مشایی در شهریور سال ۹۷ در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی برگزار شد.

نهایتاً طبق اعلام اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، در سه فقره عنوان اتهامی، رحیم‌مشایی در اتهام اول دایر بر اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی مطابق ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به ۵ سال حبس و در رابطه با تبلیغ علیه نظام به استناد ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی به تحمل یک سال حبس و به اتهام توهین به مقامات قضایی به سبب انجام وظیفه به ۶ ماه حبس محکوم شد و دو تن از مقامات قضایی از وی شکایت کرد منبع: ایسنا برچسب ها: مشایی ، اوین ، بازگشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشایی اوین بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد