Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:54:34 GMT

رکوردی خاص برای کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۸۴۷

رکوردی خاص برای کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از سال ۲۰۰۲ تا الان در هیچ بازی نخست خود تیمش را شکست خورده از میدان خارج نکرده است.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش بعد از ۸ سال حضور در ایران تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده بگیرد. کی‌روش شروع بسیار خوبی با کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا داشت و توانست در دیدار نخست برابر آرژانتین مدعی با دو گل به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش کی‌روش پس از غلبه تیمش بر آرژانتین

کلمبیا ۱۲ سال بود که در یک دیدار رسمی موفق به شکست آرژانتین نشده بود. کی‌روش با پیروزی که تیمش در این دیدار به دست آورد یک رکورد خاص را به جای گذاشت.

تیم‌های این سرمربی پرتغالی از سال ۲۰۰۲ تا الان در بازی نخست خود در هیچ رقابتی تن به شکست نداده‌اند تا جایی که این برای هفتمین بار است که تیم کی‌روش در بازی نخست تن به شکست نمی‌دهد.

اولین بار در سال ۲۰۰۲ که کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال آفریقا جنوبی را برعهده داشت در دیدار برابر بورکینا فاسو به تساوی دست پیدا کرد.

در جام جهانی ۲۰۱۰ تیم ملی فوتبال پرتغال با هدایت کی‌روش برابر ساحل عاج در دیدار نخست به تساوی دست پیدا کرد.

از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و تیم او در نه در دیدارهای افتتاحیه جام جهانی و نه در جام ملت های آسیا تن به شکست نداد.

کی‌روش با کلمبیا هم در بازی نخست خود در کوپا آمه ریکا نه تنها تن به شکست نداد بلکه تیمش را هم پیروز برابر آرژانتین از میدان خارج کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری تیم ملی کلمبیا رکورد سرمربی فوتبال کارلوس کی روش کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر

امیررضا رفیعی، گلر 22 ساله پرسپولیس مصداق بارز جمله «عزت و ذلت دست خداست» شد. تا همین چند هفته قبل، همه دنبال گلر دوم حرفه ای برای پرسپولیس بودند. اما امروز او رکوردی بزرگ را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی تنها دروازه بان تاریخ لیگ فوتبال ما در دوران حرفه ای است که در 4 بازی اول خود در این مسابقات دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

مهمتر از این رکورد، آماری است که او در فصل جاری لیگ برتر ثبت کرده است. دروازه بان های بزرگی در لیگ برتر ایران هستند که در 24 بازی تنها یکی دو بازی بیشتر از امیررضا رفیعی کلین شیت کرده اند.

دروازه بانی مثل پیام نیازمند با بازیهای بسیار بیشتر در مسابقات لیگ برتر، تنها 4 کلین شیت داشته است. امیررضا رفیعی حالا نام خودش را در بین رکورددارهای مسابقات لیگ حرفه ای اضافه کرده است. بی تردید پرسپولیس در 4 هفته حضور او به گونه ای عمل کرده که کمترین گزندی به دروازه اش برسد و البته برابر نفت آبادان هم او خوش شانس بود که یک بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

به هر حال 4 برد پرسپولیس و 4 کلین شیت در حضور مردی اتفاق افتاد که مربیان پرسپولیس برای حضورش در بازیهای دوستانه هم نگران بودند اما حالا این جوان ساکن قزوین راهی به دفتر رکوردهای تاریخ لیگ برتر کشورمان پیدا کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت