Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:33:23 GMT

کشته شدن 12 شهروند سوری در حمله تروریست ها به جنوب حلب

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۹۰۴

کشته شدن 12 شهروند سوری در حمله تروریست ها به جنوب حلب

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا، در حمله خمپاره ای تروریست ها به روستای «الوضیحی» واقع در حومه جنوبی شهر «حلب» 12 تشهروند سوری کشه شدند و 15 تن دیگر مجروح شدند.

 گروه تروریستی "جبهه النصره" که در منطقه «خان طومان» و «راشدین» مستقر بودند روز گذشته با چند خمپاره منازل مسکونی در منطقه الوضیحی در حومه جنوبی شهر حلب را هدف قرار دادند که به کشته شدن  12 تن و مجروح شدن 15 تن دیگر و خسارت زدن به منازل مسکونی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سانا از وخیم بودن حال برخی مجروحین در بیمارستان شهر حلب خبرداد.

در میان قربانیان این حمله تروریست ها شماری کودک دیده می شوند.

بنابراین گزارش،که در حومه غربی و جنوبی استان «ادلب» گروه های تروریستی که اغلب زیرمجموعه گروهک "جبهه النصره" محسوب می شوند به مناطق مسکونی و شهری و روستایی حمله می کنند که به  جان باختن و مجروحیت غیر نظامیان منجر می شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سوریه حلب جبهه النصره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!

به گزارش جماران؛ سخنگوی کرملین می‌گوید که موسس پیام‌رسان تلگرام باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد که تروریست‌ها از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

به نوشته مهر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه مسکو هم‌اکنون برنامه‌ای برای فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام ندارد، از پاول دورف، سازنده و موسس این شبکه اجتماعی خواست تا توجه بیشتری به آن داشته باشد.

پسکوف در پاسخ به برنامه روسیه برای مسدود کردن تلگرام گفت: نه، در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.

وی افزود: البته، از پاول دوروف انتظار داریم تا به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد که این منبع منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز (تلگرام) که درست مقابل چشمان نسل ما به بلوغ رسید، به طور فزاینده به ابزاری در دست تروریست‌ها بدل و برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود.

دیروز خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شده بود که عاملان حمله تروریستی در کروکوس سیتی مسکو، از طریق کانال تلگرامی بخش افغان «صدای خراسان» وابسته به گروه داعش (گروه ممنوع در روسیه) برای انجام حمله تروریستی استخدام شدند. طبق گزارش این خبرگزاری روسی، این کانال تلگرامی برای مخاطبان در تاجیکستان فعالیت می کرد، اما اکنون کانال فوق حذف شده است.

دیگر خبرها

  • دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!
  • یک هفته پس از حادثه تروریستی مسکو، همچنان ۹۵ نفر مفقود هستند
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند