Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان با وجود سنی کم، جام های مختلفی کسب کرده است.

طرفداری- فیل فودن، هافبک باشگاه منچسترسیتی جام های مختلفی در دوران حرفه ای خود با وجود سنی کم کسب کرده و همچنان می خواهد به کسب جام ادامه دهد.

به نقل از دیلی میل، هافبک جوان انگلیسی صحبت هایش را این گونه شروع کرد:

جام هایی که کسب کرده ایم، بد نبوده اند! گاهی اوقات من از کنار مدال ها رد می شوم و متوجه می شوم جام های زیادی کسب کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی در جام جهانی زیر 17 ساله ها با انگلستان اولین جام بزرگ بود و پس از آن با منچسترسیتی در رقابت های مختلف فاتح عناوین شدم. نمی توانم یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنم. همه آنها برایم ویژه هستند.

وی در خصوص اینکه هدفش قهرمانی با انگلستان در جام ملت های اروپای زیر 21 ساله ها است، افزود:

کسب این جام بسیار سخت است زیرا بازیکنان خیلی خوبی در اینجا حضور دارند. هیجان زیادی از حضور در این رقابت ها دارم و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. بازیکن بهتر و باتجربه تر هستند و کار ما سخت تر از جام جهانی زیر 17 ساله ها خواهد بود. به هر حال ما برای قهرمانی میل و انگیزه زیادی داریم. باید با ذهنیت و حسی قوی پیش برویم و از این مسئله استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند

شبکه روسی راشاتودی گزارش کرد، نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک امروز (سه‌شنبه) در سفر به «ورشو» برای گفتگو با همتای لهستانی خود دونالد تاسک رسماً طرح کمک‌های جدید به اوکراین را اعلام خواهد کرد.

دفتر سوناک در بیانیه‌ای اعلام کرد که بسته فوق به ارزش ۶۱۷ میلیون دلار است و شامل بیش از ۴۰۰ وسیله نقلیه، ۶۰ قایق و تعداد فاش نشده‌ای از موشک‌های دوربرد «سایه توفان» است و آن را «بزرگ‌ترین عرضه مهمات حیاتی» خواند.

سوناک در توجیه این کمک مالی چند صد میلیونی، مدعی شده است «دفاع از اوکراین در برابر جاه‌طلبی‌های وحشیانه روسیه برای امنیت ما و تمام اروپا حیاتی است و اگر به پوتین اجازه داده شود که در این جنگ متجاوزانه پیروز شود، در مرز لهستان متوقف نخواهد شد».

جدیدترین دور کمک‌های تسلیحاتی لندن، کمک‌های نظامی بریتانیا به کی‌یف را فقط در سال جاری میلادی به ۳ میلیارد پوند می‌رساند. این بسته همچنین شامل ۱۶۰۰ موشک تهاجمی و پدافند هوایی و نزدیک به ۴ میلیون گلوله مهمات سلاح‌های سبک خواهد بود.

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه هفته جاری، بسته امنیتی ۶۱ میلیارد دلاری را پس از ماه‌ها جنجال درکنگره بر سر درخواست جمهوریخواهان از کاخ سفید به منظور تقویت امنیت مرز با مکزیک، به تصویب درآورد. این لایحه هم‌اکنون باید به تصویب سنا با اکثریت دموکرات‌ها و امضای رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن درآید.

با این‌حال، روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» به نقل از مقام‌های اوکراینی و تحلیلگران نظامی گزارش کرد که بسته جدید کمک ۶۱ میلیارد دلاری آمریکا، گرچه ممکن است، مقاومت کی‌یف در برابر روسیه را افزایش دهد، اما برای متوقف کردن موج درگیری با روسیه کافی نخواهد بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد