Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، زهرا نژادبهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حذف مرکز پژوهش های شورای شهر گفت: شهر باید تنها یک مرکز مطالعات داشته باشد و در حال حاضر تمامی انتظارات شورا در حوزه بررسی طرح ها و لوایح در مرکز متمرکز است و انتظار شورا بر این است که مرکز بتواند ظرفیت های زیرساختی را فراهم کند و هم نظرات و دیدگاه های کارشناسی را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادبهرام با بیان اینکه تجمیع انتظارات ما در حوزه اجرایی و نظری برای شهر تهران در مرکز مطالعات امکان پذیر است، تصریح کرد: البته این موقعیت هم فرصتی برای مرکز فراهم می کند و هم یک انتظار برای مدیریت شهری.

وی توضیح داد: فرصت از آن جهت که مرکز می تواند جایگاه خود را سریع تر از آنچه تصور می شود به عنوان بازوی مدیریت شهری  گسترش دهد و مرکزی برای کل مدیریت شهری و نه تنها شهرداری تهران باشد. این یک انتظار است که مدیریت شهری از این مرکز دارد در حالی که پیش از این تنها شهرداری تهران این انتظار را داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ میلیون شهروند تهرانی از مرکز مطالعات انتظار دارند که رویکرد و دیدگاه های نظری پژوهشی خود را اعلام کند، افزود: اگر این تحقق نیازمند تغییر ساختار است، اولین کاری که مرکز مطالعات می کند با  توجه به شرح وظایف جدیدی که برای آن تعریف شده است، بازنگری مطالعاتی در ساختار است. اگر لازم است باید بازوهای جدیدتر مطالعاتی را نیز به خود متصل کند و هرچه زودتر باید این مهم محقق شود بطوریکه از هم اکنون برنامه بودجه ای و ساختاری برای آن تعریف شود. در این عرصه مرکز مطالعات باید به عنوان کانون قدرتمندی برای مطالعات شهری تبدیل شود و دین خود را به شهر تهران ادا کند و این تنها با ارتقاء و توسعه این مرکز میسر است.

نژادبهرام تصریح کرد: نباید مرکز مطالعات را درحد یک مرکز پژوهشی تقلیل دهیم؛ مرکز یک مجموعه توسعه یافته است که رویکردش تنها تحقیق و پژوهش نیست و حتی در فرآیند ارزیابی و اجرایی هم وارد کار می شود؛ موقعیت مرکز مطالعات نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته و شهروندان تهرانی چشمشان به مرکز است که چه نسخه ای را برای شهر تهران می پیچد و چگونه آن را ارزیابی می کند و در اجرای آن چه نقشی خواهد داشت.

کد خبر 444304

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۹ هزار کیلومتر، ۹۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • واکنش میرسلیم به «تقلیل حجاب»