Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا،در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و با پیگیری‌های شرکت سیمان تامین شستا، دفتر مرکزی شرکت سیمان شاهرود از تهران به شاهرود (محل کارخانه این شرکت) منتقل شد

بر اساس این گزارش و در پی سیاست‌های ابلاغی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مبنی بر کاهش هزینه ها و تمرکز زدایی فعالیت‌ها در تهران، دفتر این شرکت در تهران تعطیل شد و  16 نفر از پرسنل(مدیرعامل،معاونین،کارشناسان و کارمندان)  این شرکت که تا پیش از این در پایتخت حضور داشتند به شهرستان شاهرود منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این اقدام، ساختمان اداری واقع در خیابان یوسف آباد(با مساحت686 مترمربع زیربنا در 3 طبقه) تخلیه و 6 نفر از پرسنل حاضر در تهران هم به دلیل عدم حضور در شاهرود، از این مجموعه جدا شدند.

بر پایه این گزارش، با این اقدام صرفه جویانه، هزینه‌های جاری این شرکت تابعه شستا کاهش محسوسی خواهد داشت .

همچنین با توجه به  حضور دائمی و تمام وقت مدیرعامل این شرکت در شاهرود، امور اداری و مدیریتی نیز از این پس در محل کارخانه انجام خواهد شد.

ذکر این نکته نیز، ضروری است که  اقدام اخیر اولین نمونه از انتقال دفاتر اداری کارخانه‌ها از تهران به محل کارخانه‌هاست  و طبق برنامه ریزی انجام شده، به زودی تمام شرکت‌های تابعه  سیمان تامین دفاتر تهران خود را در راستای سیاست گذاری انجام شده تعطیل و به محل کارخانه‌ها خواهند رفت.

گفتنی است تصمیم گیری در خصوص واگذاری و یا فروش ساختمان خیابان یوسف آباد این شرکت هم به زودی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تامین اجتماعی روابط عمومی سرمایه گذاری سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم

علی علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برنامه ابلاغی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتن شامل انواع کودهای ازوته، فسفاته و پتاسه بود که از این میزان تا اواخر اسفندماه ۲ میلیون و ۷۰۹ هزارتن معادل ۹۳ درصد تامین و تدارک  و ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن معادل ۹۱ درصد برنامه برای موارد مصارف در استان ها  ارسال کردیم‌.

به گفته او، با توجه به فصل و زمان کشاورزی از ذخیره تقریبا مناسبی برخوردار هستیم و تنها در اواخر سال گذشته تا حدودی خلل در تامین کود اوره پیش آمد که با تدبیر هیئت وزیران و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی هیچ مشکلی در تامین و توزیع نداریم.

علیزاده ادامه داد: کشاورزان نگران تامین کود اوره نباشند چراکه مرتب با پتروشیمی ها در ارتباط هستیم که با این وجود کشاورزان سال خوبی شروع خواهند کرد.

معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به وضعیت مناسب تامین و عرضه انواع کود، هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کودها نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس