Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که قراردادش با این باشگاه تمام شده در هفته گذشته مذاکراتی برای تمدید قرارداد با مسئولان این باشگاه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری در مذاکرات با مدیران ذوب‌آهن برای ادامه همکاری با این باشگاه با آنها به توافق اولیه رسیده و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد امروز (دوشنبه) با حضور در باشگاه قراردادش را تمدید می‌کند. پیش از این شایعه حضور این بازیکن در استقلال تهران شنیده می‌شد.

همچنین محمدباقر صادقی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن هم برای تمدید قراردادش به توافق رسیده و امروز قرارداد جدید خود را امضا می‌کند.

خبر دیگر اینکه، اوساگوآنا مهاجم نیجریه‌ای ذوبی‌ها هم از سوی مدیران این باشگاه پیشنهادی دریافت کرده و تکلیف ماندن یا رفتن وی هم تا پایان هفته مشخص می‌شود.

گفتنی است مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در تلاش هستند تا فهرست بازیکنان تیم فوتبال خود را تا پایان هفته جاری تکمیل و تمرین این تیم را هرچه زودتر آغاز کنند تا نسبت به رقبا عقب نیفتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن میزان ذوب آهن اصفهان صادقی اوساسونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.
این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.
همه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است