Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:11:20 GMT

قرارداد ۴۰۶ طرح روستایی و عشایری استان سمنان منعقد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۲۶۶

قرارداد ۴۰۶ طرح روستایی و عشایری استان سمنان منعقد شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غنیان صبح دوشنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه ۴۰۶ طرح روستایی و عشایری انعقاد قرارداد شده است، ابراز داشت: از این میزان به ۴۰۰ طرح تسهیلات موردنیاز طرح‌ها پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۲۹۸ طرح روستایی و عشایری از سوی کمیته نظارت استانی و شهرستانی بر طرح‌های مورد بازدید و بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: از این تعداد ۱۷۰ طرح با میزان پیش‌بینی ۴۰۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه در این طرح‌ها اشتغال ۴۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است، ابراز داشت: درمجموع ۳۱۱ نفر مشغول به کار شدند که ۱۴۵ نفر آن‌ها بیمه‌شده و ۱۶۶ نفر بیمه نشده‌اند.

غنیان بابیان اینکه از تعداد ۴۰۰ نفر میزان اشتغال پیش‌بینی‌شده مجموعاً ۷۸ درصد اشتغال استان سمنان محقق شده است، تصریح کرد: باید در خصوص ۹۰ نفر اشتغال باقی‌مانده بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی بابیان اینکه در بخش کشاورزی نیز ۱۵۱ طرح مصوب و انعقاد قرارداد شده است، افزود: ۶۷ درصد طرح‌ها محقق شده‌اند و ۳۳ درصد باقیمانده که بخشی به علت عدم تکمیل ظرفیت با توجه به شرایط اقتصادی محقق نشده‌اند.

کد خبر 4642847

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگروه اشتغال استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه