Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:57:19 GMT

هک شدن سایت خبرگزاری سبأ یمن و انتشار اخبار دروغین

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۲۷۱

هک شدن سایت خبرگزاری سبأ یمن و انتشار اخبار دروغین

خبرگزاری «سبأ» یمن از هک شدن وب‌سایت آن و انتشار صحبت‌های خلاف واقع و منتسب به رئیس شورای عالی سیاسی یمن خبر داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد منصور» سردبیر خبرگزاری یمنی سبأ، بامداد امروز از هک شدن وب‌سایت آن از سوی طرف‌های متخاصم و انتشار اخباری دروغین در آن، خبر داد و اعلام کرد که اظهارات منتسب به «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی خلاف واقع و کذب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات منتسب به المشاط، نفت‌کش‌ها در دریای عرب و دریای سرخ هدف انصارالله است و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی در تیررس حملات موشکی نیروهای این جنبش قرار دارند.

در همین راستا، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن نیز تأکید کرد، کشورهای متجاوز از طریق هک کردن سیاست خبرگزاری یمنی سبأ، به جعل اخباری، که کاملا خلاف واقع است، متوسل شده‌اند.

الشامی خاطرنشان کرد که اظهارات منتسب به مهدی المشاط نادرست بوده است و تحقیقاتی کاملی در این‌باره انجام خواهد شد.

خاطر نشان می‌شود چند روز پیش یمنی‌ها، شبکه ماهواره‌ای الاخباریه رژیم سعودی را هک کردند و برای مدتی تصاویری از موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از این شبکه رسمی سعودی پخش شد.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه

امیر قطر و ولیعهد سعودی در گفت‌وگویی تلفنی بر لزوم جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه و برقراری آتش‌بس در غزه تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه ادامه گفت‌وگوهای سران کشورهای منطقه درباره تحولات غزه، شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در تماسی تلفنی با «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی، اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه غزه را مورد بررسی قرار داد.

دیوان امیری قطر اعلام کرد که امیر این کشور و ولیعهد سعودی در این تماس تلفنی بر لزوم کاهش تنش‌ها و جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه تاکید کردند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و محمد بن سلمان همچنین بر اهمیت برقراری آتش‌بس در نوار غزه و سایر اراضی فلسطینی تاکید کردند.

دیروز سه شنبه هم فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست مطبوعاتی با همتای پاکستانی خود گفت: تلاش‌های انجام‌شده برای آتش‌بس در نوار غزه کافی نیست و باید به ورود کمک‌های بشردوستانه سرعت ببخشیم.

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره به جان باختن اعضای کاروان سازمان خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» در حمله عامدانه ارتش رژیم صهیونیستی در چند هفته گذشته در غزه اظهار داشت: جهان در حالی با کشته شدن هفت نفر از نیروهای امدادرسان در غزه دست به تحرک زده که کشتار بیش از 33 هزار انسان را تاکنون نادیده گرفته است.

وی تاکید کرد که مرگ ساکنان غزه به‌سبب گرسنگی تأکید می‌کند که نظام بین‌المللی کاملاً در خصوص تعامل با اوضاع نوار غزه شکست خورده است. ما خواهان آتش‌بس فوری در غزه و مخالف نزاع بیشتر در منطقه هستیم.

عربستان: جهان کشتار 33هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • اظهارات یک کارشناس درباره اهمیت عملیات وعده صادق
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم
  • اظهارات تحلیلگر اسرائیلی به مذاق مجری اینترنشنال خوش نیامد
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت
  • ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • المشاط موفقیت عملیات «وعده صادق» را به رئیسی تبریک گفت