Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:23:50 GMT

خواستگار ناکام ۳ نفر را به گلوله بست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۲۹۹

خواستگار ناکام ۳ نفر را به گلوله بست

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، این جنایت شامگاه جمعه به وقوع پیوست و کارآگاهان جنایی پلیس شیراز از کشته‌شدن سه نفر در منطقه گلستان این شهر مطلع شدند. آنها وقتی به محل حادثه رفتند، مشاهده کردند سه زن هدف گلوله‌های متعدد قرار گرفته و جان باخته‌اند. در  همان بررسی‌های اولیه معلوم شد مقتولان دو خواهر و مادرشان هستند که هدف یک انتقام‌گیری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیق از اعضای خانواده مقتولان آغاز شد و آنها همگی از جوانی به اسم نادر  نام بردند و او را عامل این کشتار معرفی کردند. نادر چند ماه قبل به خواستگاری یکی از مقتولان رفته اما جواب رد شنیده بود زیرا دختر جوان علاقه‌ای به او نداشت و نمی‌خواست با این پسر زندگی مشترک تشکیل دهد. با این حال، نادر موضوع را تمام‌شده ندانست و چند بار دیگر نیز به خواستگاری رفت. او هر بار سعی داشت با اصرار دختر مورد علاقه خود را راضی به ازدواج کند ولی موفق به این کار نشد. بعد از مدتی اصرارهای نادر رنگ مزاحمت به خود گرفت و او با تذکرهای جدی مواجه شد با این حال، دست از رفتارش برنداشت تا اینکه باخبر شد دختر جوان به‌زودی به خانه بخت خواهد رفت. به همین دلیل، دست به جنایت زد و فراری شد.

کارآگاهان بعد از اطلاع از این موضوع تحقیقات وسیعی را برای یافتن ردی از نادر آغاز کردند و سرانجام بعد از گذشت چهار ساعت از وقوع جنایت توانستند او را در فیروزآباد به دام بیندازند.

نادر بعد از انتقال به پلیس آگاهی شیراز تحت بازجویی قرار گرفت و از همان ابتدا درحالی‌که گزینه‌ای جز بیان واقعیت پیش‌ِرویش نبود، به این آدم‌کشی اقرار کرد. او گفت: وقتی جواب رد شنیدم و دختر مورد علاقه‌ام به خواسته و خواهش‌هایم توجهی نکرد، از او کینه به دل گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید از او و اعضای خانواده‌اش انتقام بگیرم. آن دختر نباید با فردی دیگر ازدواج می‌کرد. من او را عاشقانه دوست داشتم و زندگی بدون وی برایم قابل تصور نبود. همین افکار باعث شد نقشه قتل را طراحی کنم. برای این کار سلاحی خریدم و شب حادثه در خانه مقتولان رفتم. وقتی آن دختر همراه مادر و خواهرش جلوی در آمدند در حالی‌که خیلی عصبانی بودم به هر سه نفر شلیک کردم و به‌سرعت پا به فرار گذاشتم.

بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل متهم کارآگاه خواستگار پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد