Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@17:33:37 GMT

سنگربان آبی ها تصمیم آخرش را گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۳۱۸

سنگربان آبی ها تصمیم آخرش را گرفت + عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدحسین حسینی گلر جوان آبی پوشان پایتخت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از توافق با استقلال خبر داد.

 

پیش از این اعلام شده بود که حسینی همانند مهدی رحمتی قصد جدایی از این تیم را دارد، همچنین چند روز پیش علی علیپور مهاجم سرخ‌پوشان با انتشار پستی که پس از دقایقی پاک شد، خبر از آمدن حسینی به پرسپولیس داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین حسینی سید حسین حسینی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، ملی‌پوشان ووشو ایران قرار بود برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی امشب (یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با پرواز خطوط هوایی «چیاینا ساتورن ایرویز» ابتدا به «شانگهای» سفر کرده از آنجا راهی شهر «جیان‌یین» محل برگزاری مسابقات شوند، اما این شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد و عملاً فرصت سفر تیم ملی ووشو ایران جهت رسیدن به چین با این خط پروازی از دست رفت.

بلافاصله پس از این مشکل به وجود آمده و لغو پرواز تیم ملی ووشو کشورمان، مسئولان فدراسیون ووشو پیگیری‌های متعددی را انجام دادند و طی رایزنی‌های فراوان و فشرده، موفق شدند تا تیم ملی کشورمان از مسیر پروازی جدیدی راهی چین و مسابقات انتخابی جام جهانی شود. با حل این مشکل و مشخص شدن پروازی جدید، قرار است اعضای تیم ملی ووشو کشورمان، امشب راهی گوانگژو شده و سپس به شانگهای سفر کرده و از راهی محل برگزاری رقابت‌های گزینشی جام‌های جهانی خواهند رفت.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام‌های جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۴ لغایت ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو کشورمان پس کارشکنی سفارت آمریکا از عدم صدور روادید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که در آبان گذشته در تگزاس به دنبال کسب سهمیه حضور در مسابقات جام‌های جهانی از طریق این مسابقات است.

کد خبر 6084161

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • رکورد مهم پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال